וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה שוברת שיאים: הסב בן 29, האם בת 14

בגיל 14 הפך שם דיוויס לאב בפעם הראשונה. 16 שנים אחרי, הוא הפך לסב הצעיר ביותר בממלכה לאחר שבתו בת ה-14 נכנסה להריון וילדה בת. הסבתא: "תמיד נתתי לה הרצאות על אמצעי מניעה"

לאחר שבריטניה ניפקה לנו אב בגיל 13, עכשיו הגיע תור הדור הבא: שם דיוויס בן ה-29 הפך לסבא הצעיר ביותר בממלכה לאחר שבתו בת ה-14, טיה, ילדה את נכדתו שבוע לפני יום הולדתה ה-15. דיוויס הפך אף הוא לאב לראשונה בגיל 14, לאחר שהכניס להריון את חברתו דאז קלי, ממנה נפרד שלושה חודשים לאחר הלידה. אמש, בתום לידתה של טיה, אמר דיוויס כי הוא "פשוט מאושר" מהתוספת החדשה למשפחה, אווה גרייס. התינוקת נולדה עשרה שבועות מוקדם מהצפוי וכעת נמצאת באינקובטור, והיא שוקלת קצת פחות מקילוגרם אחד, אך המשפחה מסרה כי "מצבה טוב מאוד".

דיוויס, מובטל מוויילס ואב לילד בן 9 חודשים מחברתו החדשה רובין תומס, אמר כי "רגע אחד טיה היא תינוקת, וברגע השני היא בהריון. הייתי יכול לצעוק עליה אבל מה הטעם? אני יודע כמה קשה זה הולך להיות עבורם כי אני הייתי בנעליהם באותו הגיל. לא התמודדתי עם להפוך לאב בגיל 14 כל כך טוב. לא הצלחתי להתמודד וברחתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשפחה המאושרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמה של טיה, קלי, שהיא כעת סבתא בת 30, אמרה בתגובה להולדת נכדתה כי "הסיוט הגדול ביותר שלי היה שטיה תחזור על אותה הטעות שאני עשיתי ותיכנס להריון בגיל צעיר. תמיד נתתי לה הרצאות על אמצעי מניעה". בעקבות הלידה, חיים במשפחה השנויה במחלוקת כעת שישה דורות של סבים, אבות, אמהות, נכדים ונינים.

עוד באותו נושא:
הפרשה שמסעירה את בריטניה: מי האב האמיתי?
סערה בבריטניה: ילד בן 13 הפך לאבא
האם הצעירה: "שכבתי רק עם אלפי בן ה-13"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully