וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הצעירה: "שכבתי רק עם אלפי בן ה-13"

עידן דורנר

16.2.2009 / 13:52

שאנטל בת ה-15 הגיבה לטענות לפיהן שכבה עם נערים רבים וכי שניים מהם עשויים להיות אבי בתה. האב הצעיר: "הבנים האחרים טיפשים"

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

פרשת האב בן ה-13 מוסיפה לתפוס את הכותרות הראשיות בבריטניה. "הסאן" הבריטי, שחשף את הפרשה בשבוע שעבר, מפרסם היום (שני) ראיון עם האם הצעירה, שאנטל סטדמן בת ה-15, בו היא מכחישה בתוקף את הטענות שנשמעו אתמול, לפיהן אלפי פאטן בן ה-13 הוא לא האב של בתה.

"לא היה לי מישהו אחר", אמרה כשדמעות זולגות מעיניה ואלפי כורך את זרועותיו הקטנות סביבה. אתמול הפרשה המסעירה קיבלה תפנית, לאחר ששני נערים נוספים, בן 16 ובן 14, טענו כי גם הם קיימו יחסי מין עם שאנטל וכי ייתכן שאחד מהם הוא האב הביולוגי של התינוקת מייסי.

שאנטל הוסיפה כי היא אוהבת את אלפי וכי איבדה את בתוליה איתו. "החלטנו לקיים יחסי מין מכיוון שאנחנו אוהבים אחד את השניה. לא היה לי אף אחד אחר. הוא מאוד מקנא כשאני מדברת עם בנים אחרים ואני לא אוהבת כשהוא מדבר עם בנות אחרות". אלפי, שהיה רק בן 12 כשנודע לו ששאנטל נכנסה להריון, אמר בתגובה: "הבנים הטיפשים האחרים משקרים".

שאנטל הוסיפה: "נאמרו הרבה דברים אכזריים, אבל אני רק מנסה לגדל את התינוקת שלי ולהתעלם מהם. אלפי עוזר לי בגידולה ואנחנו עושים הכל כמו בעל ואישה. הוא מטפל בי כל כך טוב. הוא כל הזמן אוחז בידי ומעסה את גבי. אנחנו לא מסוגלים להיות רחוקים זה מזו. הוא מתעצבן שכשהוא לא לידי או ליד מייסי".

גם אמה של שאנטל הכחישה את הטענות החדשות לאבהות וכינתה אותן נוראיות. "מעולם לא ראיתי את שאנטל כה פגועה. כשאנשים ממציאים דברים כאלה עליה זה הורס אותה". לדבריה, איש לא בילה במיטתה של בתה. היא טוענת שאפילו לא ידעה שהיא ואלפי מקיימים יחסי מין. "שאלתי אותם לילה אחד 'האם אתם ישנים יחד?' ושניהם השיבו בשלילה. לא היתה לי סיבה לא להאמין להם. כשנודע לי שהיא נכנסה להריון זעמתי על רופא המשפחה שלנו על כך שלא ידעתי זאת מוקדם יותר".

אלפי בן ה-13 המשיך להתעקש: "אני החבר היחיד שהיה לשאנטל. אנחנו ביחד כבר שנתיים. אני מוכרח להיות האבא". הוא טוען שהוא מוכן לעבור בדיקת די.אן.איי כדי להוכיח זאת. "כשהיא גילתה שהיא בהריון שאלתי אותה 'אני האב?' היא אמרה שכן, ואני מאמין לה. לא ידעתי מה זה בדיקת די.אן.איי, אבל אמא שלי הסבירה לי שלוקחים לך דגימה מהפה ואומרים לך אם אתה האבא. אם אני אעשה את הבדיקה הזאת כולם יוכלו לשתוק. אבל לא באמת אכפת לי מה אנשים אומרים".

"למייסי יש את העיניים שלי"

שני הנערים שטוענים כי הם אלו שהכניסו את שאנטל להריון הם ריצ'ארד גודסל בן ה-16 וטיילר בארקר בן ה-14. שניהם מתגוררים בעיר בה נולדה מייסי. לטענת בארקר, "זה היה שגרתי שבנים שהיו מבלים עם שאנטל במיטה, אבל רק אני שכבתי איתה בתקופה שנכנסה להריון".

גודסל טוען בתוקף כי הוא ושאנטל קיימו יחסי מין לפחות שלוש פעמים. "החברים שלי אומרים לי שלמייסי יש את העיניים שלי. אפילו אמא שלי חושבת כך". עם זאת, השניים לא שוללים את האפשרות כי האב האמיתי הוא נער אחר מהשכונה. אמה של שאנטל טוענת, כי אף אחד מהם לא הגיע לבקר את שאנטל או את מייסי מאז הלידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully