וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקברו הקצינים שנהרגו בתאונה: "אובדן שאי אפשר להכיל"

מאות ליוו את סגן רפאל בובליל וסרן עומרי שחר בדרכם האחרונה, בהלוויות שנערכו בקריית שאול ובכפר סבא. במהלך הטקס חשה אמו של שחר ברע והתעלפה. "זה לא היה אמור להיגמר כך"

שלומי גבאי

(צילום: דרור פיקלני, שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד, טל רזניק)

מאות בני אדם הגיעו אמש (רביעי) ללוות את שני קציני חיל הים, שנהרגו אתמול בתאונת דרכים קטלנית בכביש 4, בדרכם האחרונה. ראשונה נערכה הלוויתו של סגן רפאל בובליל בן ה-22 מרמת גן, בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. לאחר מכן, בשעה 19:30, נערכה הלוויתו של סרן עומרי שחר, בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

חיילים הובילו את ארונותיהם של בובליל ושחר, בליווי מאות מבני משפחותיהם וחבריהם. לאחר מכן, נשמעו מטחי כבוד לזכרם. במהלך הלוויתו של סרן שחר בכפר סבא, חשה אמו ברע והתעלפה.

מפקדו הפלגה של שחר, סא"ל גיא גולדפרב, הספיד אותו בהלוויתו. "קשה לי מאוד לעמוד פה היום ולהיפרד מאחד ממפקדי העתיד של חיל הים", אמר. "זה פשוט לא היה אמור להיגמר ככה. עומרי, אני מבטיח לך שנמשיך לדאוג ללוחמים שלך, כמו שדאגת להם יום יום, שעה שעה ונמשיך לשמור על גבולה הדרומי של מדינת כי אין לנו ברירה אחרת".

הלוויה של הקצין רפאל בובליל שנהרג בתאונת דרכים, יוני 2012. שי אוקנין
הלוויתו של רפאל בובליל/שי אוקנין

גם ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, הספיד את שחר, אותו כינה "פרח יפה ואיכותי שנגדע גבעול חייו בדמי ימיו". לדבריו, "הלב נחמץ והנפש מתכווצת לנוכח האובדן היוצר חלל במקום שבו היה אדם צעיר, מלבב, רעב לחיים ונכון לקראת העתיד. אובדן כזה אין ביכולתנו להכיל או להבין". ראש העיר פנה לקרוביו של שחר: "אמא עירית, אבא אשר, האחיות ענבר ולוטם, בני המשפחה והחברים הרבים, כולם נפרדים היום מהילד המיוחד עמרי שהעדות החוזרת על עצמה יותר מכולן לגביו - היא שהיה לו חיוך מדהים".

אביו של שחר אמר לקהל המנחמים - "מהבוקר שואלים אותי איך לנחם אותי ואיך לעזור לי. אם אתם רוצים לעזור לי, תחזירו לי את הילד". אחותו הקטנה ענבר בכתה: "היום יש לי יום הולדת, איזו מתנה קיבלתי".

הלוויתו של הקצין רפאל בובליל אשר נהרג בתאונת דרכים אמש, יוני 2012. שי אוקנין
הלוויתו של רפאל בובליל/שי אוקנין

סרן שחר וסגן בובליל נהרגו אמש בתאונה קטלנית בכביש 4, ושניים נוספים נפצעו באורח קשה וקל, לאחר ששבו מבילוי אזרחי. לוואלה! חדשות נודע כי מוקדם יותר באותו הערב בילו הקצינים במסעדה בנמל תל אביב והתאונה אירעה בעת ששבו לבסיסם. אולם, עדיין לא ברור מי אישר את הנסיעה הלילית שהובילה לאסון, ובצה"ל פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

הלוויתו של הקצין עומרי שחר אשר נהרג בתאונת דרכים , יוני 2012. שלומי גבאי
הלוויתו של סרן עומרי שחר, הערב/שלומי גבאי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully