וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הקצינים: חזרו מבילוי במסעדה בתל אביב

בניגוד למה שנטען בתחילה, ארבעת הקצינים שהיו מעורבים בתאונה לפנות בוקר חזרו מבילוי פרטי ולא מפעילות מבצעית. ההרוגים: סרן עמרי שחר מכפר סבא וסגן רפאל בובליל מרמת גן

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, דובר צה"ל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הקצינים שהיו מעורבים בתאונה הקטלנית בכביש 4 הלילה (רביעי) בה נהרגו סרן עמרי שחר בן 25 מכפר סבא וסגן רפאל בובליל בן 22 מרמת גן ,ושניים נוספים נפצעו באורח קשה וקל שבו מבילוי אזרחי – ולא שבו לבסיס חיל הים באשדוד מפעילות מבצעית כפי שנטען בתחילה. לוואלה! חדשות נודע כי מוקדם יותר באותו הערב בילו הקצינים במסעדה בנמל תל אביב והתאונה אירעה בעת ששבו לבסיסם. אולם, עדיין לא ברור מי אישר את הנסיעה הלילית שהובילה לאסון ובצה"ל פתחו בחקירת נסיבות הנסיעה.

אחת הראיות המבססות את ההנחה כי הקצינים שבו מבילוי היא העובדה כי הם לבשו בגדים אזרחיים בעת התאונה – ולא מדים של צה"ל כפי שמתבקש מקצינים בעת פעילות. חובשי זק"א שהגיעו לזירה מסרו כי כול היושבים ברכב לבשו בגדים אזרחיים כאשר מדי הצבא היו מונחים במקומות אחרים בכלי הרכב.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 4, ליד ראשון לציון, יוני 2012. שלומי גבאי
זירת התאונה, לפנות בוקר/שלומי גבאי

מפקד הבסיס: " האובדן קשה"

סרן שחר, שקיבל השנה את אות מצטיין הרמטכ"ל היה דמות בולטת בבסיסו: "הוא היה דוגמה למופת, ממש מודל לחיקוי, בגלל זה בחרו בו למצטיין רמטכ"ל", סיפרו חבריו ליחידה, "כולם בהלם ממה שקרה, זו מכה לבסיס חיל הים באשדוד".

אלוף-משנה דרור פרידמן, מפקד בסיס חיל הים באשדוד בו שירתו הקצינים מסר: "אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחות הנופלים, סרן עמרי וסגן רפי, ולאחל החלמה מהירה לפצועים שעדיין בבית החולים. נסיבות המקרה הטרגי עדיין נחקרות, גם על ידי המשטרה הצבאית וגם על ידי המשטרה האזרחית, ואני בטוח שהם יספקו לנו תשובות מתאימות בקרוב".

עוד אמר מפקד הבסיס כי "שני הקצינים היו קצינים מבטיחים בחיל הים - סרן עמרי היה מצטיין רמטכ"ל, וסגן רפי היה קצין צעיר, מבטיח וערכי ביחידת הלחימה, ולמרות אובדן כה קשה ביחידה כה קטנה, אני בטוח שנמשיך לעמוד במשימות הביטחון השוטף, גם בהווה וגם בעתיד".

תאונת דרכים קטלנית בכביש 4, ליד ראשון לציון, יוני 2012. שלומי גבאי
צה"ל יחקור את הנסיבות שהובילו לתאונה/שלומי גבאי

רב פקד יהונתן יהודה, מאגף התנועה בשפלה, מסר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונית עולה כי הרכב בו נסעו הארבעה יצא משליטה פגע באחורי משאית שנסעה לפניו - והתהפך על צדו בסמוך לגדר ההפרדה הצמודה לנתיב השמאלי. נהג המשאית לא נפגע בתאונה.

צבי הר-זהב, חובש "איחוד הצלה - שפלה" סיפר כי הרכב בו נסעו הקצינים היה ברובו מחוץ, וכתוצאה מעוצמת ההתהפכות נהרגו שניים מנוסעיו. "הענקנו אני וחובשים נוספים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, והם פונו להמשך קבלת טיפול בבית חולים, מדובר בזירה קשה וטרגית - צעירים שקיפחו את חייהם בשבריר שניה''. מנדי חביב, מפקד זק"א במרחב שפלה, סיפר: "כאשר הגענו לזירה מצאנו שני נוסעים ללא רוח חיים, אחד פצוע בינוני ואחד באורח קשה. נאלצנו לבצע פעולות מורכבות כדי לחלץ את הגופות מהרכב". עוד הוסיף, כי "מדובר בזירה קשה מאוד, וזהו בהחלט יום קשה".

ההרוגים בתאונה ליד ראשון לציון - קצינים בחיל הים
שני צעירים נהרגו בהתהפכות מכונית ליד ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully