וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בתאונה ליד ראשון לציון - קצינים בחיל הים

27.6.2012 / 8:43

הותר לפרסום כי ארבעת הצעירים שהיו מעורבים בתאונה הקטלנית הלילה בכביש 4 הם קציני צה"ל, המשרתים בבסיס חיל הים באשדוד. שניים מהם נהרגו, ושניים נפצעו קשה וקל

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, דובר צה"ל, עריכ ת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

שני ההרוגים מתאונת הדרכים שאירעה הלילה (רביעי) בכביש מספר 4, סמוך לראשון לציון, הם קציני צה"ל – כך הותר הבוקר לפרסום. שני קצינים נוספים נפצעו בתאונה, האחד באורח קשה והשני באורח בינוני.

מדובר צה"ל נמסר כי ארבעת הקצינים משרתים בבסיס חיל הים באשדוד. הפצועים קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום על ידי צוותי מגן דוד אדום, ובהמשך פונו להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 4, ליד ראשון לציון, יוני 2012. שלומי גבאי
זירת התאונה, הלילה/שלומי גבאי

בנוסף לחקירת המשטרה בנוגע לנסיבות התאונה עצמה, צה"ל פתח אף הוא בחקירה, במסגרתה תיבחן הפעילות שקדמה לנסיעה. כמו כן, ייחקר הגורם שאישר את הנסיעה בשעת לילה מאוחרת.

התאונה אירעה לפנות בוקר, בעת שהקצינים היו בדרכם חזרה לבסיס בתום פעילות מבצעית. רב פקד יהונתן יהודה, מאגף התנועה בשפלה, מסר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונית עולה כי הרכב בו נסעו הארבעה יצא משליטה פגע באחורי משאית שנסעה לפניו - והתהפך על צדו בסמוך לגדר ההפרדה הצמודה לנתיב השמאלי. נהג המשאית לא נפגע בתאונה.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 4, ליד ראשון לציון, יוני 2012. שלומי גבאי
"מדובר בזירה קשה וטרגית"/שלומי גבאי

צבי הר-זהב, חובש "איחוד הצלה - שפלה" סיפר כי הרכב בו נסעו הקצינים היה ברובו מחוץ, וכתוצאה מעוצמת ההתהפכות נהרגו שניים מנוסעיו. "הענקנו אני וחובשים נוספים טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, והם פונו להמשך קבלת טיפול בבית חולים, מדובר בזירה קשה וטרגית - צעירים שקיפחו את חייהם בשבריר שניה''.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנדי חביב, מפקד זק"א במרחב שפלה, סיפר: "כאשר הגענו לזירה מצאנו שני נוסעים ללא רוח חיים, אחד פצוע בינוני ואחד באורח קשה. נאלצנו לבצע פעולות מורכבות כדי לחלץ את הגופות מהרכב". עוד הוסיף, כי "מדובר בזירה קשה מאוד, וזהו בהחלט יום קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully