וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מסתננים שנסעו בעבר לת"א - עכשיו נכלאים"

ראש הממשלה התייחס בקצרה לסוגייה בפתח ישיבת הממשלה, והוסיף כי "השבוע יצא מטוס נוסף לדרום סודן, ובשבוע הבא יצאו עוד שני מטוסים. הגדר בגבול הדרום נבנית במהירות"

מערכת וואלה!

(צילום: מערכת וואלה!, עריכה: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בקצרה בפתח ישיבת הממשלה לסוגיית האזרחים הזרים, והכריז כי "מהשבועות האחרונים, כל מסתנן שעובר ומתיישב על הגבול ומחכה שיקחו אותו לאוטובוס בתל אביב - נלקח למעצר של שלש שנים. הדבר הזה כבר נותן את אותותיו". לדבריו, "השבוע יצא מטוס נוסף לדרום סודן, ובשבוע הבא יצאו עוד שני מטוסים".

נתניהו עדכן את השרים בהיבטים נוספים של הנושא, והוסיף כי "במקביל אנחנו משלימים 190 קילומטר של גדר. המקטע באילת שחשבנו שייקח יותר זמן הולך ונבנה במהירות, ועל כן השילוב של הדברים, כולל הקנסות והעונשים למעסיקים של מסתננים בלתי חוקיים כבר מסמן את המגמה, ונפתור את הבעיה הזו".

ראש הממשלה, כזכור, נפצע ברגלו במהלך משחק כדורגל, ומאז הרגל גובסה והוא עצמו מדדה על קביים. מסיבה זו, כדי שנתניהו יוכל להימנע מעלייה במדרגות, הישיבה כולה עברה לקומה התחתונה בבניין. כמו כן, מסיבה דומה, נציגי התקשורת התבקשו להיכנס רק כאשר היו כל הנוכחים כבר ישובים, כדי שראש הממשלה לא יתועד בשעת קושי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully