וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקנו את המפעל? 20 עובדים מארה"ב זכו בלוטו

22.6.2012 / 0:02

20 עובדי מפעל דגנים במדינת איווה נוהגים למלא טופס לוטו משותף מדי שבוע. הפעם המזל שיחק לידיהם והחבורה תחלוק ב-241 מיליון דולרים. 11 מתוכם כבר הודיעו שיפרשו מעבודתם

AP

(צילום:AP, קריינות: אביב אברמוביץ, עריכה: טל רזניק)

שמחים בחלקם: 20 עובדי מפעל דגנים באיווה שמילאו טופס לוטו משותף זכו בשבוע שעבר בכל הקופה ושלשום (רביעי) באו לדרוש את הפרס – 241 מיליון דולרים. "אמרתי: 'תתקשר ללוטו, ותתקשר אליי בחזרה'", סיפר אל, ששמר עבור החבורה את הטופס הזוכה. חברו של אל התקשר ללוטו כדי לברר מהם המספרים שעלו בגורל: "אמרתי: 'אוקיי, תקריא לי אותם'. אז הוא הקריא לי ואמרתי: 'זכינו'. אז הוא אמר: "מה?", ואני אמרתי: "זכינו!".

הקבוצה, בה היו חברים 18 גברים ושתי נשים, נרשמה בטופס תחת השם "20 המשלחים" ונהגה למלא לוטו מדי שבוע. החברים בחרו לקבל את הסכום בתשלום אחד ויזכו ב-160.3 מיליון דולרים, כשכל אחד יקבל שמונה מיליון דולרים. אחרי קיזוז המס הסכום ירד לכחמישה מיליון וחצי דולרים.

"כולנו שמים חמישה דולרים, ובודקים מה אנחנו מקבלים. פעמים רבות אנחנו לא זוכים בכלום. אבל הפעם הזאת שיחק לנו המזל", סיפר אל. העובדים כבר חושבים על היום שאחרי, ואצל רובם הוא כנראה כולל פחות עבודה ויותר נופש. בעל המפעל ייאלץ למצוא לו עובדים חדשים בעקבות הזכייה: 11 מתוך 20 הזוכים כבר הודיעו על כוונתם לפרוש מעבודתם לאלתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully