וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא זכתה ב-20 מיליון בלוטו: "אמשיך לעבוד קשה"

תושבת השרון בסוף שנות ה-50 לחייה, סבתא לשמונה נכדים, זכתה ב-20 מיליון שקלים ושמרה על כך בסוד לאורך החג: "אפילו בגילי - עדיין אין לי דירה משלי. אעזור גם לילדיי"

באה מנוחה ליגע ומרגוע לעמל: תושבת השרון בסוף שנות ה-50 לחייה, אם לשלושה ילדים וסבתא לשמונה נכדים, זכתה בהגרלה האחרונה בלוטו ב-20 מיליון שקלים – כך נודע היום (שני). האישה, הממלאת טפסי לוטו בקביעות, גילתה את דבר זכייתה ביום רביעי, יממה לאחר ההגרלה. "השוויתי את המספרים ולא האמנתי. בדקתי שוב ושוב ובתחילה חשבתי שזכיתי בשני מיליון שקלים, ורק לאחר שספרתי את כל האפסים בסכום הזוכה הבנתי שזכיתי ב-20 מיליון. החבאתי את הטופס, ומכיוון שיום למחרת הייתי מוכרחה ללכת לעבודה - החלטתי להגיע לפדות את הפרס רק לאחר החג".

אולם, הזכייה הגדולה "לא תפריע" למסלול החיים השגרתי, והזוכה המאושרת סיפרה כי החליטה להמשיך ולעסוק בעבודתה – אותה היא מגדירה כ"לא קלה" מבלי לפרט את מהותה – עד לצאתה לפנסיה. "למרות שאני עובדת בעבודה לא קלה, אני אוהבת את עבודתי ואמשיך לעבוד בה עד הפנסיה. במקביל, אני אסגור חובות ואשלם את המשכנתא. בגילי אין לי עדיין דירה משל עצמי למרות שעבדתי קשה כל חיי, וגם הילדים שלי עדיין לא מסודרים וכולם גרים בדירות שכורות. אני ארצה לעזור לכולם להסתדר בחיים", סיפרה.

עוד סיפרה הזוכה על ההתרגשות הגדולה שאחזה בה לאורך חג השבועות, עת כבר ידעה על הזכייה אך שמרה זאת בסוד עד לפדיון הכספים: "במהלך החג פגשתי את ילדיי ואת נכדיי והיה לי מאוד קשה שלא לשתף אותם, אך החלטתי שעד שאני לא מגיעה למפעל הפיס ומקבלת את כספי הזכייה אני לא מבשרת לאף אחד".

עוד סיפורי לוטו
ארה"ב: שלפה כרטיס לוטו זוכה מהפח - אך תשיב הפרס לקונה
שבוע לאחר שמילא לוטו – גילה שזכה ב-24 מיליון
סב לשמונה זכה ב-13 מיליון שקלים בלוטו
"תרמתי לבית כנסת וזכיתי ב-18 מיליון בלוטו"
ארה"ב: אישה זכתה בלוטו פעמיים - באותה הגרלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully