וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר שמילא לוטו – גילה שזכה ב-24 מיליון

אב לארבעה מהשרון, בשנות ה-60 לחייו, המתין לרכבת הביתה והחליט לבדוק את המספרים הזוכים מההגרלה האחרונה. לאחר שהתבשר כי זכה, מיהר הביתה לספר לאשתו. "לא הצלחנו להירדם"

תושב השרון בשנות ה-60 לחייו נוהג למלא כרטיס לוטו פעמיים בשבוע, ובהגרלה שהתקיימה בשבוע שעבר הוא סוף סוף זכה בגדול – 24 מיליון שקלים, אך לא ידע על הזכייה עד אתמול.

על דבר הזכייה הוא גילה בזמן שהמתין לרכבת בדרך חזרה לביתו מהעבודה. "נותר לי זמן עד להגעת הרכבת ולכן עצרתי בתחנת פיס סמוכה וביקשתי מהזכיין לבדוק לי את הטופס. הוא פנה אלי ואמר לי: 'זכית ב-24 מיליון'", סיפר האיש. "עליתי לרכבת ונסעתי הביתה והמחשבות לא הפסיקו לרוץ".

"המתנתי שאשתי תשוב מהעבודה, ומיד כשהגיעה אמרתי לה שיש לי משהו לספר לה. היא שאלה האם זהו משהו טוב או רע, אז השבתי לה כי זהו משהו טוב מידי", סיפר הזוכה המאושר, אשר זכה בסכום העצום באמצעות טופס לוטומט שעלות של 64 שקלים. השניים, הורים לארבעה ילדים, סיפרו בישרו בינתיים על הזכייה רק לאחד מילדיהם.

אשתו של הזוכה סיפרה כי הוא פתח ואמר כי הם בפיס. "מיד חשבתי שזכינו באוטו או בסכום של אלף שקלים, שאלתי אותו בכמה כסף מדובר, הוא אמר 24 מיליון שקלים", שחזרה. "לא ידעתי מה לומר והתגובה הראשונה שלי היתה, בכמה אפסים מדובר? איך כותבים את זה? התרגשנו מאוד, לא הצלחנו להירדם בלילה מרוב מחשבות ובבוקר מיד פנינו לבית מפעל הפיס לפדות את הפרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully