וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריה והיסטוריה: נשבר שיא הזכיה בלוטו האמריקאי

לאחר חודשיים של ציפייה, שלושה כרטיסים זוכים אותרו בהגרלה הגבוהה ביותר בהיסטוריה, אשר עמדה על 640 מיליון דולר. כל אחד מהזוכים יזכה בכמעט רבע מיליארד דולר

לאחר שבמשך חודשיים לא הצליחו ממלאי הטפסים לנחש את המספרים הזוכים, יצאה אמש לדרך הגרלת הלוטו בארצות הברית כאשר מיליוני בני אדם ברחבי המדינה קיוו להיות הזוכים בפרס הגבוה ביותר בהיסטוריה: 640 מיליון דולרים.

היחס לזכיה עמד אמנם על 1 ל-176 מיליון - או כפי שניסח זאת הסטטיסטיקאי מייק אורקין: "זה אומר שאם תרכשו 50 כרטיסים מדי שבוע, תזכו בוודאות עד שנת 70,012" - אך כבר נודע כי אותרו שלושה כרטיסי לוטו זוכים, במדינות אילינוי, קנזס ובעיר בולטימור שבמרילנד. אם לא יימצאו זוכים נוספים, כל אחד מהשלושה יגרוף פרס של 213 מיליון דולר, לפני המסים.

הסיבה לסכום הזכיה האסטרונומי נובעת מכך שאיש לא השכיל לזכות בפרס הגדול מאז ההגרלה שנערכה ב-24 בינואר. ביום שלישי האחרון עמד הסכום על 363 מיליון דולרים ופעם נוספת לא השכיל איש מהמנחשים "לפגוע" בכל ששת המספרים שעלו בגורל. עם זאת, 47 בני אדם ניחשו חמישה מספרים והסתפקו בהמחאה על סך 250,000 דולרים שבהחלט תסייע להם לסגור את המינוס.

הפרס הגדול ביותר שחולק עד כה בהיסטוריה של מפעל הלוטו האמריקאי, חולק בין שני זוכים לפני חמש שנים בדיוק ועמד על 390 מיליון דולרים. הלילה, כאמור, לפחות אדם אחד ניחש את המספרים 2, 4, 38, 23, 46 ואת המספר הנוסף - 23, ויספר בעוד שנה על כך שנשאר אותו האדם שהיה לפני הזכיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully