וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר חדש לפעיל הימין: איתמר בן גביר, עורך דין

21.6.2012 / 20:30

בן גביר הוסמך כעורך דין אחרי שניהל במשך כשנתיים מאבק בעקבות הטענות שבעל דעות ימניות קיצוניות כמותו לא ראוי להיות עורך דין. "מקווה לשמש פה לציבור שמרגיש מופלה"

2,092 עורכי דין הוסמכו לפני כשבוע בטקס חגיגי בבנייני האומה בירושלים, והשם המוכר מביניהם הוא ללא ספק שמו של פעיל הימין, איתמר בן גביר, שהוסמך גם הוא כעורך דין וחבר בלשכת עורכי הדין של ישראל. בן גביר ניהל במשך יותר משנתיים מאבק על ההסמכה לאחר שגורמים בלשכה טענו כי אדם בעל דעות ימניות קיצוניות כמותו לא ראוי להיות עורך דין.

בתגובה הציג בן גביר לאנשי הלשכה תקדימים בהם התאפשר למחבל שניסה לחטוף חייל להיות עורך דין ללא כל התנגדות של אנשי הלשכה, וכן שורת שמות של עורכי דין הפעילים בקרב ארגונים של השמאל הקיצוני ובהם עורכי דין החברים בארגון "אנרכיסטים למען הגדר".

איתמר בן גביר קיבל הסמכה של עורך דין. ספק 500
ועדת ההתמחות של לשכת עורכי הדין קבעה כי אין כל סיבה למנוע ממנו לקבל תעודת עורך דין. בן גביר/ספק 500

ועדת ההתמחות של לשכת עורכי הדין קבעה כי אין כל סיבה למנוע ממנו לקבל תעודת עורך דין, אך התנתה את קבלת התעודה בסיום שלושה משפטים שהיו תלויים נגדו בשנתיים האחרונות. המשפטים שעסקו בעבירות כגון התקהלות אסורה, החזקת כרוזים והעלבת עובד ציבור הסתיימו בזיכויים, ולפיכך התאפשר לבן גביר לגשת למבחנים בכתב ובעל פה.שופט בית משפט המחוזי גלעד נוייטל, שבחן את בן גביר, חלק לו שבחים, ולפני כשבוע קיבל בן גביר תעודת עורך דין.

בן גביר משמש כעוזר פרלמנטרי ויועץ התקשורת של ח"כ מיכאל בן ארי, וכן כדובר תנועת "ארץ ישראל שלנו". הוא ימשיך במקביל לעבודתו החדשה כעורך דין גם את העבודה בכנסת. "יש ציבור שלם שמרגיש שחלק מבתי המשפט משמשים מגרש ביתי של אנשי השמאל", אמר הערב בן גביר. "יש ציבור שלם שמרגיש מופלה לרעה, ואני מקווה לשמש פה לאותו ציבור ולייצג אותו בכבוד ונאמנות ולהוות הוכחה שבית המשפט מקבל גם עתירות וטענות של הימין וציבור המתיישבים".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.co.il

עוד בנושא
בן גביר זוכה מעבירות הסתה בשל מחדלים משטרתיים
בן גביר: אצית במדורה "תמונת אובמה האנטישמי"
הראיות נחשפו: כך עקב השב"כ אחרי איתמר בן גביר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully