וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם מהדרום חשודה בהטחת ראש בנה ברצפה, מצבו קשה

רמי שני

20.6.2012 / 10:30

האם, תושב קריית גת, חשודה כי היכתה את בנה במהלך התקף זעם. הילד, בן ארבע, הועבר לבית החולים ברזילי. המשטרה תבקש להאריך את מעצר האם ולשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית

תושבת קריית גת נעצרה היום (רביעי) בחשד שהכתה את בנה בן הארבע במהלך התקף זעם בביתם. הילד הועבר לפנות בוקר במצב קשה לבית החולים ברזילי באשקלון, ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ. המשטרה תבקש להאריך את מעצרה של האם, ובמקביל לשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית כדי לבחון את כשירותה לעמוד לדין.

מחקירת המשטרה עולה שהאם סייעה לבנה להתקלח ומסיבה שלא ברורה ובמהלך התקף זעם הטיחה את ראשו ברצפה, וגרמה לו לחבלה חמורה. בעלה טוען כי היא מוכרת כמעורערת בנפשה.

לפני מספר חודשים הוגש לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד גבר בן 22 מהתנחלות הסמוכה לירושלים, בגין עבירה של חבלה בכוונה מחמירה, לאחר שהטיח את בתו הפעוטה על קיר בביתם מפני שבכתה. מכתב האישום עלה כי האב הינו תושב ארצות הברית שהכיר את בת זוגו לפני יותר משנתיים ובתם נולדה לפני שנה וחצי.

לפי כתב האישום, לפני כשבועיים יצאה האם לעבודתה והאב נותר לבדו עם בתו הפעוטה. בשלב מסוים הפעוטה החלה לבכות, אז טלטל אותה הנאשם מספר פעמים, היכה אותה בפניה והטיח אותה פעמיים בעוצמה רבה בקיר.

כתוצאה מכך איבדה הפעוטה את הכרתה. בשלב זה התקשר הנאשם לבת זוגו ואמר לה שבתם אינה מגיבה. השניים לקחו את בתם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ואז הבחינו הרופאים כי הפעוטה סובלת משברים מרובים בגולגולת, עם מומים מוחיים ובצקת מוחית.

לקריאה נוספת
"אמא טליבן" שוחררה מהכלא לאחר ארבע שנות מאסר
שבע שנות מאסר לסב שהתעלל מינית בנכדתו במשך שנים
אישום: אב הטיח את בתו בקיר וגרם לה בצקת מוחית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully