וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אב הטיח את בתו בקיר וגרם לה בצקת מוחית

גלעד גרוסמן

8.12.2011 / 12:19

גבר בן 22 מהתנחלות סמוכה לירושלים מואשם בכך שטלטל את בתו בת השנה וחצי, היכה אותה בפניה והטיח אותה פעמיים בקיר. הסיבה: הפעוטה החלה לבכות. הבת עדיין מאושפזת בטיפול נמרץ

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: טל רזניק)

לבית המשפט המחוזי הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד גבר בן 22 מהתנחלות סמוכה לירושלים, בגין עבירה של חבלה בכוונה מחמירה, לאחר שהטיח את בתו הפעוטה על קיר בביתם מפני שבכתה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד דניאל מור מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי האב הינו תושב ארצות הברית שהכיר את בת זוגו לפני יותר משנתיים ובתם נולדה לפני שנה וחצי.

השלושה עלו לישראל בחודש שעבר ועברו להתגורר בהתנחלות סמוך לירושלים. לפי כתב האישום, לפני כשבועיים יצאה האם לעבודתה והאב נותר לבדו עם בתו הפעוטה. בשלב מסוים הפעוטה החלה לבכות, אז טלטל אותה הנאשם מספר פעמים, היכה אותה בפניה והטיח אותה פעמיים בעוצמה רבה בקיר.

כתוצאה מכך איבדה הפעוטה את הכרתה. בשלב זה התקשר הנאשם לבת זוגו ואמר לה שבתם אינה מגיבה. השניים לקחו את בתם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ואז הבחינו הרופאים כי הפעוטה סובלת משברים מרובים בגולגולת, עם מומים מוחיים ובצקת מוחית. הפעוטה אושפזה במצב של סכנת חיים ונותחה פעמיים. נכון לעכשיו היא עדיין מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים. מבקשת המעצר עד תום ההליכים נגד האב, עולה כי הפרקליטות חוששת שהוא ינסה להימלט לארצות הברית.

עוד בנושא:

הדיווח על החשדות החמורים נגד האב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully