וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האב הטיח הפעוטה בקיר כי בכתה וגרם לנזק מוחי

יהושע בריינר

25.11.2011 / 12:45

האב, תושב חוזר מארה"ב בן 22, חשוד שגרם לבתו הפעוטה בת השנה וחמישה חודשים נזק מוחי קשה ושישה שברים בגולגולת. מעצרו הוארך בשישה ימים והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שישי) את מעצרו של האב החשוד שהכה את בתו הפעוטה, בת שנה וחמישה חודשים, וגרם לה נזק מוחי חמור. מעצרו של האב, בן 22, תושב חוזר מארצות הברית, הוארך בשישה ימים.

על פי החשד, האב הטיח את בתו מספר פעמים על קיר בביתו, כיוון שבכתה. התינוקת מאושפזת במצב קשה עם פגיעה מוחית קשה ושישה שברים בגולגולת. בשעה זו היא עדיין מונשמת ומורדמת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם. נציגי המשטרה אמרו היום בדיון בהארכת המעצר כי האב סיפר בחקירתו שהילדה נפלה ממיטתה וכי הוא זרק אותה על הקיר מפני שבכתה. בחקירתו אמר האב כי לאחר שהטיח אותה על הקיר בפעם הראשונה, הבחין כי היא איננה מגיבה ולדבריו, "זרק אותה שוב על מנת שתתעורר". על פי החשד, גם לאחר שראה שביתו איבדה את הכרתה, לא הזמין מיד טיפול רפואי, אלא המתין בדירתו עד שהאם תגיע - דבר שלדברי המשטרה דרדר את מצבה של התינוקת. במקביל להארכת המעצר הנחה בית המשפט לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית.

האב עלה לישראל לפני כחודשיים, על מנת להתחתן עם אם בתו, ממנה נפרד טרם לידת הבת. האם ובתה מוכרים למחלקת הרווחה במועצה האזורית בנימין, אולם לא על רקע אלימות במשפחה. האב לא היה מוכר לרשויות הרווחה או למשטרה. בשעה זו נמצאות שתי עובדות סוציאליות יחד עם אמה של הפעוטה, השוהה לצדה בבית החולים. החשוד מוסיף להיחקר באגף החקירות של תחנת בנימין במשטרת מחוז ש"י.

"האם עדיין לא מעכלת את מה שקרה", אמר לוואלה! חדשות ראש מחלקת הרווחה במועצה, יצחק יעקב. "אנו מטפלים במצב בצורה אינטנסיבית מאוד ואין ספק שמדובר במקרה קיצוני וחריג. קשה להעלות על הדעת מצב שבו אב ינהג כפי שחושדים במשטרה".

בשעות אחר הצהריים אתמול הוזעקו צוותי מגן דוד אדום ליישוב סמוך לירושלים, לאחר דיווחים לפיהם התינוקת נפלה בביתה. צוות שהגיע למקום מצא אותה פצועה באורח קשה. התינוקת הובהלה לבית החולים הדסה עין-כרם, שם אושפזה, ושוטרי תחנת מחוז ש"י החלו בחקירת הוריה.

אביה של התינוקת, צעיר בן 22, טען תחילה בחקירתו כי התינוקת מעדה בבית, ולאחר שהרים אותה מעד שוב יחד איתה - והיא נפצעה כתוצאה מכך. עם זאת, לאחר בדיקות מקיפות בבית החולים עלה החשד כי פציעתה של התינוקת לא נגרמה כתוצאה מנפילה - וכי מדובר בפרשיה פלילית. בתום חקירת ההורים הוחלט לעצור את האב, והיום כאמור, מסר לדברי השוטרים גרסה שונה לאירועים.

עוד בנושא
חשד: אב היכה את בתו התינוקת
רוצח בתו הואשם: "עליו לשלם על מעשיו"
אישום: קרא פסוק מתהילים ורוצץ גולגולת בתו


לפנייה לכתב joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully