וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדרינג הואשם: "על הרוצח המתועב לשלם"

עדי שמחוביץ ואיילה חננאל

13.8.2009 / 11:33

משפחתה של נעה בת ה-3 הגיבה לאישום נגד אביה אסף גולדרינג: "סומכים על מערכת המשפט שתבצע דין צדק". מכתב האישום עולה: "גולדרינג חנק את נעה עד נשימתה האחרונה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

בבית משפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד אסף גולדרינג החשוד ברצח בתו נעה בת ה-3 לפני כשלושה שבועות. מכתב האישום עולה, כי הנאשם נטל ניילון נצמד, ניגש אל נעה אשר ישנה אותה עת במיטתו, הידק אותו לפניה תוך שהוא חוסם את כל דרכי נשימתה, עד אשר נשמה את נשימתה האחרונה.

עוד עולה, כי גולדרינג וידא כי ליבה של נעה חדל לפעום ורק אז הסיר את הניילון מפניה, פשט את בגדיה אשר התלכלכו והלבישה בבגדים נקיים. לאחר מכן ניסה גולדרינג לשים קץ לחייו באמצעות נטילת כדורים. הדיון בבקשה להאריך את מעצרו של גולדרינג עד תום ההליכים נדחה לחודש הבא.

אלונה עדות דודתה של נעה אמרה לאחר הגשת כתב האישום, כי "לאחר שהוועדה הפסיכיאטרית קבעה כי הרוצח כשיר לעמוד לדין, אנו כעת סומכים על מערכת המשפט שתבצע דין צדק ותוודא שאסף גולדרינג, הרוצח המתועב, שרצח את נעה בתו הפעוטה, חסרת הישע, ישלם על מעשיו, במלוא חומרת הדין".

כתב האישום מגולל את מסכת האירועים הטרגית שהביאה לרצח. על פי כתב האישום, אסף וליזה התחתנו בשנת 2005. בשנת 2006 נולדה בתם נעה. בשנת 2008 עלו הנישואים על שרטון וליזה החליטה לעזוב את הבית ולעבור לגור בירושלים. בעקבות כך עבר גולדרינג לירושלים להתגורר עם ליזה ונעה זאת בניסיון לשקם את הנישואים.

ביוני 2009 עלו שוב הנישואים על שרטון וגולדרינג חזר להתגורר בבצרה. בשלב זה הבין גולדרינג כי ליזה מתכוונת להתגרש ממנו וחשד שהיא מסיתה את נעה נגדו. ב-24 ביולי, בהתאם לסיכום בין גולדרינג לליזה, לקח גולדרינג את נעה מירושלים לבצרה. יום למחרת, סמוך לשעה 2:00 , גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותה של נועה, וזאת על מנת לפגוע בליזה.

ביום שני השבוע, קבעה חוות דעת פסיכיאטרית כי אסף גולדרינג, שרצח על פי החשד את הבת נעה לפני כשלושה שבועות במושב בצרה שבשרון, כשיר לעמוד לדין. עו"ד גדי זילברשלג, סנגורו של גולדרינג אמר כי "בחוות הדעת אמנם נקבע כי מרשי כשיר לעמוד לדין, אך יחד עם זאת, נקבע גם כי לא ניתן לשלול בוודאות כי מרשי בלע כמות גדולה של חומר ממריץ אשר על פי הספרות הרפואית יכול לגרום להזיות. אני משוכנע כי מרשי לא היה בדעה צלולה בעת ביצוע המעשה וכי כך יוכח בבית המשפט".

עורך דינו של גולדרינג, גדי זילברשלג אמר כי "על פי הבנתי אסף לא התכוון לבצע מעשה נורא שכזה הוא הביע צער וחרטה". עו"ד קרן וקסלר מפרקליטות מחוז מרכז אמרה כי "מדובר בכתב אישום חמור ביותר המייחס לנאשם עבירת רצח. הדברים יתבררו במהלך המשפט. יש לנו ראיות לכך שהרצח בוצע בכוונה תחילה".

עדכון ראשון: 09:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully