וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ניסה להציל עכבר משיני חתול - ונדבק בדבר

תושב מדינת אורגון מאושפז במצב קריטי זה מספר ימים לאחר שבסך נמלא רחמים על העכבר האומלל - וננשך בידו. הרופאים אבחנו אצלו "תסמינים קלאסיים של מגפת הדבר השחור הקטלנית"

הסקרנות אולי הרגה את החתול, האם הרחמנות תהרוג את האדם? תושב מדינת אורגון שבארצות הברית, כבן 50, לקה במה שנראה כמחלת "הדבר השחור" לאחר שניסה להציל עכבר משיניו של חתול רחוב סמוך לביתו - ננשך בידו ונדבק בנגיף הקטלני, כך דווח בתקשורת המקומית.

לאחר שחלפו כמה ימים מאז מקרה הנשיכה, ומשהחל להראות סימנים של חולי, הגיע האיש האומלל לבית החולים המקומי ושם אובחן אצלו, כלשון הרופאים, "תסמינים קלאסיים של מחלת הדבר השחור", לרבות נפיחות בבית השחי והמפשעות וכן דימומים וכאבי בטן. מיום שלישי האחרון הוא מאושפז במצב קריטי. בני משפחתו קיבלו, בינתיים, טיפול מונע.

הנגיף המדובר נישא על ידי מכרסמים, כלבים וחתולים. הוטרינר המחוזי, אמיליו דבס, הסביר כי לא ברור אם האיש ננשך על ידי העכבר או החתול, שמת מאז הנשיכה וגופתו נלקחה בינתיים למעבדה. "זה עלול להיות רציני, אבל גם ניתן לטיפול באנטיביוטיקה ולמניעה", הבהיר דבס והוסיף, בבדיחות הדעת, כי "להוציא עכבר מתוך פה של חתול זה בוודאי לא רעיון טוב".

עוד סיפורים על חתולים ועכברים
דרוש חלילן: העכברושים כבשו מחדש את המלין
קנדה: חתול הסתנן לתא הטייס, מטוס קורקע 5 שעות
וגם: האם מדענים סיניים הפכו עכברים להומואים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully