וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייסי אנתוני מדברת: "לא רצחתי בתי, אך מתביישת"

כשנה אחרי זיכויה מרצח בתה הפעוטה קיילי במשפט שהסעיר את ארה"ב, התראיינה אנתוני לראשונה והודתה שהיא מתביישת בהתנהלותה אז, שכללה בילוי במועדון ימים אחרי היעלמות הילדה

כמעט שנה אחרי הזיכוי הסנסציוני שלה מרצח בתה בת השנתיים - מהמשפטים המתוקשרים בארצות הברית בשנים האחרונות - התראיינה הלילה (רביעי) קייסי אנתוני בת ה-26 לראשונה לתקשורת, והודתה כי היא "מתביישת בעצמה" בשל התנהלותה בפרשה - אך גם הבהירה שוב כי היא חפה מפשע: "מן הסתם, לא הרגתי את הבת שלי".

אלו דבריה הפומביים היחידים של אנתוני מאז שוחררה מהכלא, מלבד סרטון קצר שהעלתה ליוטיוב לפני כחצי שנה כמעין "יומן רשת", בו לא התייחסה כלל לפרשה ורק סיפרה מעט על חייה. במשך תקופה זו היא ירדה למחתרת למעשה, ואיש לא ידע היכן היא נמצאת או שמע את קולה - עד עתה.

צפו בפירס מורגן מספר על השיחה עם אנתוני באולפן CNN

המקרה עורר תהודה נרחבת בארה"ב בגלל מאפייניו הדרמטיים, פרטי החקירה הסנסציוניים וגם חזותה המצודדת של הנאשמת. קיילי הפעוטה נעלמה ביוני 2008 מביתה בפלורידה, אך חודש שלם חלף בטרם הגישה האם תלונה במשטרה. רק לאחר חצי שנה נמצאה גופת הפעוטה במצב ריקבון מתקדם, ביער סמוך לבית סביה. בנתיחה לא הצליחו לבסס את סיבת המוות, וכל הראיות שהובילו אל האם היו נסיבתיות לחלוטין.

"לא מתכוונת לעשות כסף מהפרשה"

למרות כל אלה, החליטה התביעה להאשים את אנתוני - אם חד-הורית שהתגוררה עם הוריה ועבדה כיחצ"נית של מסיבות - ברצח בתה. לטענת התובעים, היא חנקה את קיילי באמצעות סרט מידבק, משום שנמאס לה לטפל בה והיא העדיפה לצאת למועדונים ולבלות עם החבר שלה. בין היתר, הסתייעה התביעה בצילומים בהם היא נראית רוקדת ומבלה במועדון, רק ארבעה ימים אחרי היעלמות התינוקת - תמונות שעוררו זעם ציבורי רב כלפי הנאשמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הראיות שהוצגו במשפט: אנתוני רוקדת ומבלה ימים לאחר היעלמות התינוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המושבעים קיבלו בסופו של דבר את טיעוני ההגנה, לפיהם קיילי טבעה בבריכת השחייה המשפחתית, ואת גרסתה של אנתוני עצמה, שהסבירה את מאמציה להסתיר את מות התינוקת בפאניקה ובהשפעת הטראומה שנגרמה לה כשעברה התעללות מינית מידי אביה. הציבור האמריקאי, יש לציין, התקשה לקבל את פסק הדין, ורבים סבורים כי בית המשפט שיחרר רוצחת לחופשי.

כעת, מודה אנתוני כי התנהלותה אז, שכללה גם כמה ראיונות שחצניים לתקשורת לפני המשפט, הייתה בלתי ראויה. "אני מתביישבת בהרבה מובנים באדם שהייתי אז", אמרה למורגן בשיחת טלפון בת עשר דקות - שלא הוקלטה, אך מורגן סיפר עליה בהרחבה באולפן הרשת. "זה לא האדם שאני היום. אני בת 26 היום, ועברתי גיהנום".

אף מילה על הפרשה: ה"יומן" שהעלתה אנתוני ליוטיוב בינואר

לאחר שהכחישה בתוקף כי רצחה את בתה, הוסיפה אנתוני בראיון כי "אין דבר בעולם הזה שאני גאה בו יותר מהבת שלי. היא ההישג הגדול ביותר שלי". כשנשאלה לגבי עיסוקיה הנוכחיים, סיפרה כי היא קוראת את "משחקי הרעב" וצופה בשידורים חוזרים של הסדרה "אני אוהב את לוסי". לדבריה, אין לה כל כוונה לנסות ולתרגם את הפרסום השלילי לו זכתה לרווח כספי: "אני לא מרוויחה טריליוני דולרים, ולא מתכוונת למכור את עצמי לכל מי שיזרוק עלי דולר או שניים".

עוד על הפרשה:
סערה בארה"ב: אם זוכתה מרצח בתה בת השנתיים
המושבעים "רצו להקיא" - אך זיכו
אנתוני שוחררה מהכלא מול קריאות "רוצחת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully