וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: איש קבע נהג בשכרות והתהפך עם הרכב הצבאי

קובי דוד

13.6.2012 / 11:29

הנגד מפיקוד צפון, שנפצע קל בתאונה, הכחיש בתחילה כי נהג בשכרות, אך ממצאי בדיקת דם גילו כי שתה כמות פי שלושה מהמותר. "מדובר בפרשה חמורה שאסור לעבור עליה לסדר היום"

פרשה מביכה בפיקוד צפון: נגד בדרגת רנ"ג (רב-נגד) המשרת בעוצבת הגולן התהפך עם רכבו הצבאי בסוף השבוע כשהיה בדרכו חזרה לביתו בגליל, ועל פי החשד הוא נהג בשכרות. בממצאי בדיקות הדם שנעשו לו לאחר התאונה, התגלה כי שתה אלכוהול בכמות שהיא פי שלושה מהמותר בחוק. הנושא הועבר לצמרת הפיקוד שראתה בחומרה את מעשיו של הנגד, והממצאים הועברו לחקירה מקיפה יותר במשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח).

בחקירה הראשונית סיפר איש הקבע כי יצא מהבסיס בשעת ערב בסוף השבוע שעבר, עצר לקנות כמה מצרכים בדרכו הביתה, ובמהלך הנסיעה איבד את שווי המשקל על הכביש והתהפך עם הרכב הצבאי. הרנ"ג נפצע באורח קל, אך לרכב נגרם נזק כבד.

כמו כן, הנהג הכחיש בחקירתו כי שתה אלכוהול לפני שעלה על ההגה. חוקרי מצ"ח שפתחו בחקירת האירוע דרשו ממנו לבצע בדיקת דם וממצאיה חשפו תמונת מביכה. מבדיקת הדם התברר כי שעה שעלה לרכבו והחל לנהוג היה הנהג בגילופין. "מדובר בפרשה חמורה שאסור לעבור עליה לסדר היום", אמר גורם המעורב בפרטי החקירה. "אני מקווה שהאירוע המדובר יהווה סימן אזהרה לשאר הנגדים והקצינים בצה"ל, לנהוג באחריות ובשקיפות מלאה".

בדובר צה"ל אישרו את פרטי האירוע ומסרו בתגובה כי "בנושא מתנהלת חקירת מצ"ח, ועם סיומה יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully