וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של החשוד בדריסה: "ניסו לבצע בו לינץ"

שלומי גבאי

1.4.2012 / 2:00

מעצרו של צחי גבאי, החשוד בדריסת הולך רגל מחוץ לפאב בכפר גלעדי, הוארך בחמישה ימים. החשדות המיוחסים לו: נהיגה בשכרות, השתתפות בתגרה - והריגה. "גבאי הוא קורבן"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מעצרו של החשוד בדריסה בכפר גלעדי, צחי גבאי בן ה-28, הוארך אמש (שבת) בחמישה ימים בבית משפט השלום בנצרת עד ליום חמישי הקרוב. גבאי, ששמו הותר הלילה לפרסום, חשוד שדרס למוות את ראובן לבוט, בן 19, בסמוך לפאב בכפר גלעדי אתמול לפנות בוקר - לאחר שהיה מעורב בקטטה.

השופטת יפעת שטרית האריכה את מעצרו של גבאי, וציינה כי לדעתה קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את כל שלוש העבירות המיוחסות לו: נהיגה בשכרות, תגרה במקום ציבורי והריגה. כמו כן, הוארך מעצרו של חברו של גבאי שישב לצדו בעת הדריסה. גם מעצרם של שלושה מחבריו של המנוח, אשר על פי החשד לקחו חלק בקטטה שפרצה בפאב של הקיבוץ, הוארך ביומיים נוספים.

התאונה אירעה כאשר גבאי, תושב הצפון, עזב את הקטטה אתמול לפנות בוקר ויצא מהפאב כשהוא שיכור. החשוד מיהר להיכנס לרכבו ופגע בראובן לבוט, שהיה גם הוא מעורב בקטטה. מפרטי החקירה הראשונית עולה כי לבוט קפץ על הרכב הפוגע ביחד עם חבריו העצורים כעת, בניסיון למנוע ממנו להמשיך בנסיעה.

צחי גבאי, החשוד בדריסה בכפר גלעדי, וחברו. שלומי גבאי, שלומי גבאי
"בסך הכל רצה לחגוג את יום הולדתו". החשוד מימין וחברו ששהה עמו ברכב משמאל/שלומי גבאי, שלומי גבאי

"המנוח התאבד לתוך הרכב"

"גבאי הוא קורבן של טרגדיה נוראה שתוצאותיה כואבות מאוד", אמר בדיון להארכת מעצרו של גבאי עורך דינו, דויד שפיגל. לדבריו, בעת התקרית ניסה גבאי להימלט מחבורת שיכורים שניסו "לבצע בו לינץ'". שפיגל אף הטיח בנציג המשטרה, דודו שושני, כי הוא בטוח שלו היה בנעליו של גבאי המבוהל והמפוחד היה נוהג באופן זהה.

עורך הדין שפיגל טען כי המנוח עמד אל מול רכבו של גבאי ופרש את ידיו לצדדים, בניסיון למנוע ממנו לנסוע. לטענתו, גבאי נסע לאחור וניסה לעקוף את המנוח, אשר "התאבד", לדבריו, היישר אל תוך רכבו. "מרשי הוא בחור נורמטיבי, מלח הארץ, ללא כל עבר פלילי", אמר שפיגל. "הוא בסך הכל רצה לחגוג את יום הולדתו, והותקף על ידי חבורת שיכורים כלוט".

חבריו של ההרוג בדריסה בכפר גלעדי. שלומי גבאי, שלומי גבאי
חבריו של המנוח, אשר מעצרם הוארך ביומיים בחשד שהשתתפו בקטטה/שלומי גבאי, שלומי גבאי

כמו כן, התייחס שפיגל גם לטענות נגד חברו של גבאי ששהה עמו ברכב, וטען כי כלל לא השתתף בקטטה. שפיגל אף הזמין את השופטת להתבונן בחבר ולהיווכח כי אינו נושא שריטה ולו הקלה ביותר. עוד תהה שפיגל מדוע בעוד המשטרה, אשר ביקשה בתחילה להאריך את מעצרו של גבאי בעשרה ימים ולא בחמישה כפי שנקבע בסופו של דבר, לקחה ממנו דגימות דם לבדיקת שכרות – מחבריו של המנוח לא נלקחה אף דגימה.

אמו של גבאי אמרה אתמול לוואלה! חדשות: "אני רוצה להתנצל בפני משפחתו של לבוט. הבן שלי נקלע לתוך הסיטואציה הזו. לא מתאים לו להיות מעורב בכזאת פרשה".עוד הוסיפה האם כי "מהרגע שנודע לי התעוררתי לסיוט בלהות שמסרב להסתיים. מבלי להודות באשמה, אני כואבת ומתייסרת על הצעיר שנהרג. לא ניתן לעכל טרגדיה כזו קשה. הבן שלי אתמול יצא לחגוג את יום ההולדת שלו, לאחר תחנונים רבים של החברים שביקשו ממנו לצאת. הוא בדרך כלל לא יוצא ולא מבלה. במקום שנחגוג איתו את יום ההולדת ה-28 זה הפך ליומולדת עצוב".

לקריאה נוספת:
החשוד בדריסה בכפר גלעדי: "היינו בסכנת חיים"
חשד: השתתף בקטטה בפאב, חמק מהמקום ודרס למוות הולך רגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully