וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס נוהג שיכור, וטען: "זה בגלל שאני מנתח גרוע"

אדם שנהג בפראות בדרך לאילת הסביר לשוטרים שעצרו אותו כי הוא מנתח שנכשל בעבודתו, ולכן הטביע את יגונו באלכוהול. במכונית לא נמצאו כלי ניתוח - אלא בעיקר בקבוקי שתייה

שוטרים רגילים לשמוע תירוצים מקוריים מנהגים שביצעו עבירות תנועה, וגם אתמול (חמישי) הם נאלצו לשמוע עוד הסבר יוצא דופן כשעצרו נהג ליד אילת. האירוע החל אחר הצהריים כאשר ביחידת משטרת התנועה הארצית אילת התקבל דיווח על רכב שעובר מנתיב לנתיב בכביש 90, ליד יטבתה. הרכב אף נראה יורד לשולי הכביש וחוזר אליו תוך שהוא משתפשף במעקה הבטיחות. השוטרים איתרו את המכונית ועיכבו את נוסעיה לבדיקה.

נהג הרכב היה כבן 50, תושב פתח תקווה, ולצידו היה נוסע נוסף. בבדיקת נשיפתו של הנהג, אשר הדיף ריח של אלכוהול, נמצאה כמות אלכוהול של 865 מיקרוגרם בדמו, יותר מפי שלושה מהרף המקסימלי המותר על-פי החוק - 240 מיליגרמים בליטר אוויר נשוף. בנוסף, נמצאו ברכב בקבוקים רבים של שתייה חריפה.

בשימוע שנערך לו על-ידי קצין תנועה טען הנהג כי הוא מנתח לב מבית חולים במרכז הארץ וכי הוא ביצע ניתוח שלא כל כך הצליח. לדבריו, לכן הוא החליט לנסוע לאילת ולשתות אלכוהול. חברו, שישב לידו במכונית, הזדהה אף הוא כמנתח. רכבו של הנהג הושבת ונגרר מהמקום, רשיונו נפסל ל-30 ימים והחל כנגדו הליך תעבורתי.

עוד בנושא
ניצל משלילה בזכות צילום וידאו מהסלולרי
רכב שהוחרם הוחזר לבעליו - בשל טעות בדו"ח השוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully