וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בתל אביב: רכב נגרר עם ילד בן ארבע בתוכו

11.6.2012 / 18:40

מטפלת שהסיעה שני ילדים במכונית הביאה אחד מהם לבית סמוך, כאשר הילד הנוסף נשאר לישון בפנים. בתום מרדף אחר הגרר, נמצא הילד במצב טוב. נהג הגרר והפקח האחראי עוכבו

איפה הילד: מסע יוצא דופן התרחש היום (שני) ברחובות תל אביב, לאחר שגרר של העירייה העמיס אחר הצהריים ברחוב לוי אשכול בשכונת ל' בתל אביב כלי רכב, כשבתוכו ישן לו בשלווה ילד בן ארבע.

הכל החל כאשר מטפלת שהסיעה שני ילדים עצרה את המכונית ברחוב, הוציאה אחד מהילדים ממנה והלכה איתו לכיוון בניין מגורים קרוב, בעוד הילד השני נשאר בתוך הרכב עם חלון אחורי פתוח. לאחר מספר דקות, כאשר היא שבה לרכב, הבחינה האישה בגרר שהעמיס אותו. מבלי לאבד את קור רוחה, היא עצרה עובר אורח שהסיע אותה אל חניון רידינג הסמוך למקום, לשם נגרר הרכב, ובמקביל הודיעה על המקרה למשטרה. ניידת שהגיעה לחניון הבחינה ברכב כאשר במושב האחורי ישב הילד בן הארבע.

סוף טוב - הכל טוב: הילד הוצא מהרכב ואמבולנס שהוזעק למקום בדק אותו, ולמרבה השמחה והמזל - לילד שלום. הפקח, תושב בת ים בן 37, עוכב לחקירה, וכך גם נהג הגרר, תושב צפון הארץ בן 34.

בתוך כך, תושבת כפר סבא החנתה היום את רכבה, יצאה ממנו כדי להוציא את בתה הקטנה מהמושב האחורי אך דלתות הרכב ננעלו כשהיא בפנים. האם הזעיקה את כוחות ההצלה שניפצו את שמשות הרכב וחילצו את בתה ששהתה בו מספר דקות, ולכן לא נגרם לה כל נזק. סגן מפקד משטרת כפר סבא, רב פקד איציק טבעוני, מסר לוואלה! חדשות כי "דלתות הרכב ננעלו בהיסח דעתה של האם, והמשטרה לא מצאה שום הצדקה לחקור אותה. האירוע הסתיים בצורה טובה וללא שום נזק".

לקריאה נוספת
"הנהג והסייעת שכחו את טלי ברכב - וגרמו למותה"
ושוב: בת 4 נשכחה בהסעה וחולצה בשלום
טרגדיה בנתניה: פעוטה בת 3 נשכחה ברכב - ומתה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • גרירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully