וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הסוף טוב: בת 4 נשכחה בהסעה וחולצה בשלום

ערנותם של אזרחים באשדוד מנעה אסון: נהג הסעות נעל את האוטובוס שלו ויצא מבלי ששם לב כי במושב האחורי נשכחה פעוטה בת ארבע. עוברי אורח הזמינו את המשטרה, והילדה חולצה ללא פגע

אתר רשמי

(באדיבות אשדוד.נט)

מקרה נוסף של ילדה שנשכחה ברכב הסעות, הסתיים היום (חמישי) ללא נפגעים, הודות לערנותם של עוברי אורח. נהג הסעות מאשדוד יצא לסיבוב היומי שלו, ומשהסיע את כל הילדים לגנים, נסע חזרה לביתו, יצא מהאוטובוס ונעל אותו. אלא שהנהג לא הבחין, כנראה, שבתוך האוטובוס נותרה ילדה בת 4, כך פורסם במקומון המקוון "אשדודנט".

עוברי אורח ערניים שחלפו במקום למעלה משעה מאוחר יותר, הבחינו בילדה והזעיקו את המשטרה. למקום הוזעקו גם צוות מגן דוד אדום וכונני איחוד הצלה דרום, שכן מצב הילדה לא היה ידוע. השוטרים שהגיעו למקום ניסו לפרוץ את דלת האוטובוס, תוך שהם מתקשרים עם הילדה. לבסוף אותר הנהג ופתח את האוטובוס והילדה חולצה כשהיא מבוהלת אך בריאה ושלמה. נהג האוטובוס עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

בעל חברת ההסעות אמר בתגובה לאירוע כי "הנהג עוכב לחקירה על ידי המשטרה. לנהגים שלנו יש הוראה בכתב מקצין הבטיחות שלנו, שעליהם לבצע סריקה באוטובוס לאחר כל נסיעה, זאת למרות שיש מלווה של הגן בהסעה". הוא הוסיף כי "לנהגים ההוראה היא לא לסמוך על הסריקה של המלווה. העובדים מקבלים ריענון קבוע מקצין הבטיחות שלנו. מדובר בנהג ותיק ואחראי, אנחנו נמתין לסיום חקירת המשטרה, וננקוט צעדים בהתאם".

עוד בנושא:
טרגדיה בנתניה: פעוטה בת 3 נשכחה ברכב - ומתה
ליקויים חמורים נחשפו באוטובוסים להסעת תלמידים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully