וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנהג והסייעת שכחו את טלי ברכב - וגרמו למותה"

גלעד גרוסמן

29.12.2011 / 13:25

לפי כתב האישום, במשך שבע שעות השניים לא הבחינו שטלי דשקוב, בת שלוש מנתניה, נותרה ברכב ההסעות שחנה בשמש. היא מתה ממכת חום, אחרי שהטמפרטורה ברכב טיפסה ככל הנראה ל-90 מעלות

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט השלום בנתניה נגד נהג רכב ההסעות איוון אולוס ונגד אולגה זבירוב, סייעת לגננת שנסעה עמו ברכב, בגין גרימת מוות ברשלנות. השניים מואשמים כי בקיץ האחרון שכחו ברכב לוהט את טלי דשקוב, בת שלוש, וגרמו למותה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין ינאי גורני מפרקליטות מחוז מרכז, בחודש אוגוסט ערכו השניים סבבי הסעות לגן הילדים, במסגרתו אספו את טלי מביתה. עם הגעת הרכב לגן הילדים, הנאשמים החלו להוריד את הילדים מהרכב, וליוו אותם לדלת הגן. מכתב האישום עולה כי השניים לא הבחינו שטלי לא ירדה מהרכב, בניגוד ליתר הילדים שנסעו בהסעה.

לאחר שסיימו להוריד את הילדים, נעל אולוס את הרכב ונכנס לגן הילדים, שם שהה כ-20 דקות. לאחר מכן, חזר לרכב ונסע כהרגלו לביתו, נסיעה הנמשכת כעשר דקות. כל אותה עת, לא הבחין אולוס כי טלי עדיין נמצאת ברכב.

כשהגיע לביתו, החנה את הרכב במקום החשוף לשמש, ביום שבו הגיעה הטמפרטורה שנמדדה באזור ל-30 מעלות צלזיוס ומעלה, ואילו הטמפרטורה בתוך הרכב הסגור עלתה עד לרמה אפשרית של 90 מעלות צלזיוס. מכתב האישום עולה עוד כי במקביל, החלה הנאשמת את עבודתה בגן הילדים כסייעת, ולא הבחינה במשך כל היום כי טלי, אותה אספה מביתה באותו הבוקר, לא נמצאת בגן הילדים.

לפי כתב האישום, רק בשעה 14:45, אחרי כשבע שעות, חזר אולוס לרכב כדי לנסוע לגן ולאסוף ממנו את הילדים, ואז הבחין בגופתה של טלי, שמתה ממכת חום. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לאסור על אולוס להמשיך בעיסוקו כנהג הסעות ילדים.

ההורים בגן "הקקדו הלבן": למרות הטרגדיה, נמשיך לשלוח את הילדים ללימודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully