וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק מאסר על תנאי לצעיר מהצפון שחנק והיכה את אמו

קובי דוד

5.6.2012 / 17:10

דוד עמר בן 21 מקריית שמונה הורשע לפני כחודש בגידוף אמו, הכאתה באגרופיו, תפיסתה בצווארה וחניקתה. בדיון בעניינו ניסה עמר להצדיק מעשיו ולבקש הקלה בעונש: "אני עוד ילד"

בית המשפט השלום בצפת גזר היום (שלישי) חודשיים מאסר על תנאי על דוד עמר, בן 21 מקריית שמונה, שהורשע בתקיפת אמו באגרופים וניסה לחנוק אותה. השופט אורי גולדקורן גזר על עמר חודשיים מאסר על תנאי למשך שנתיים וחתימה על התחייבות בסך 5,000 שקלים להימנע במשך שנתיים מהיום מביצוע עבירה מהעבירות בהן הורשע. במידה ועמר לא יחתום על ההתחייבות הוא ייאסר למשך 30 יום או עד שיחתום עליה.

מכתב האישום שהוגש לפני כחודש ימים, יוחסו לעמר שורה של מעשים חמורים, ביניהם גידוף אמו, הכאתה באגרופיו, תפיסתה בצווארה וחניקתה. סנגורו ביקש מבית המשפט שלא להרשיע את הנאשם, ושירות המבחן המליץ להטיל עליו שירות לתועלת הציבור בדרך של ביצוע עבודות אחזקה במרכז קידום נוער.

במהלך הדיון בבית המשפט ניסה עמר להצדיק את מעשיו ואמר לשופט: "אני עוד ילד". השופט גולדקורן דחה את הבקשה שלא להרשיעו וכן את המלצת שירות המבחן באשר לרמת הענישה והתייחס בגזר דינו לחומרה שמייחס בית המשפט העליון לעבירות אלימות בתוך המשפחה.

לקריאה נוספת:
12 שנות מאסר נגזרו על אדם שחנק את אשתו למוות
חנק למוות את מוכרת הפרחים, דקר הגופה ושרף הבית
הורשע שחנק למוות את בת דודתו, וזוכה מחמת הספק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully