וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנשיא באהבה: צ'אווס העניק דירה לעוקבת בטוויטר

נשיא ונצואלה האקסצנטרי העניק מתנה מיוחדת לעוקבת השלושה מיליון במספר שלו ברשת החברתית - דירה על אי קריבי. היא צייצה לו בתגובה: "אוהבת אותך באופן הטהור ביותר, אבא!"

כך יעשה למי שנשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, חפץ ביקרו: נטליה ואלדיוויזו בת ה-19, שהצטרפה כעוקבת השלושה מיליון של צ'אווז ברשת החברתית "טוויטר", זכתה בשל העובדה הזו בלבד בדירה משלה על האי הקריבי מרגריטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשיא, הידוע באקסצנטריות יוצאת הדופן שלו, צייץ לנטליה עם הצטרפותה: "היי נטליה יקירתי, הפכת לעוקבת ה-3,000,000 שלי. אני מודה לך ומזל טוב!". בתגובה צייצה לו נטליה הנרגשת: "אני אסירת תודה לאין שיעור! אוהבת אותך באופן הטהור ביותר, אבא!". לאחר מכן הוסיפה כי הוא "הנשיא הטוב מכולם. התעוררתי בידיעה שזה היום השמח בחיי", וגם: "תודה על הבית שלי, הוא יפה מאוד!", לאחר שקיבלה את מפתחות הכניסה לבית.

הפרס המיוחד קשור ביוזמת ממשלתו של צ'אווס, שמטרתה לפתור את משבר הדיור החמור במדינה, כאשר יחד עם ואלדיוויזו זכו עוד 200 משפחות לדיור ציבורי באי. עם זאת, כמה מהעיתונים במדינה הדרום-אמריקנית כבר ביקרו אותו באומרם כי מדובר בתעלול וניסיון להסיט את תשומת הלב מהבעיות במדינה לקראת הבחירות באוקטובר, אז מצפה צ'אווס - שאובחן כחולה סרטן - לזכות בכהונה רביעית. גוסטבו קורונל, מחברו של בלוג פוליטי המבקר בקביעות את ממשל צ'אווס, כתב למשל כי מדובר ב"צדקה חסרת בושה", והזכיר כי מדובר בדירה שנבנתה בכספי הציבור - לא בכספו של צ'אווז.

לקריאה נוספת
צ'אווס הזים שמועות על מותו: "אשוב עוד יומיים"
צ'אווס: נחשפה מזימה לרצוח את המתמודד נגדי
צ'אווס אחרי הניתוח: ”אני מתאושש כמו קונדור”
עושה בושות לאבא: הבת של צ'אווס עם חופן דולרים
הוגו צ'אווס: הרופא שטען שאני גוסס - "שמן ושקרן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully