וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו צ'אווס: הרופא שטען שאני גוסס - "שמן ושקרן"

נשיא ונצואלה הגיב בלשון אופיינית לדבריו של מטפלו לשעבר. הרופא נאלץ להימלט על נפשו למקסיקו, לאחר שטען כי צ'אווס מסתיר מידע על מחלת הסרטן בה לקה וכי נותרו לו רק שנתיים לחיות

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, יצא במתקפה חמורה, גם אם שגרתית בסגנונה, נגד אחד מרופאיו לשעבר, בריאיון לטלוויזיה הממלכתית של המדינה ששודר אמש (רביעי). צ'אווס הכריז בסוף השבוע כי הוא "נקי מסרטן" וכי הוא "יצא ממערת המחלה". אמש, הוא סיפר כי צחק וזעם בו-זמנית כשקרא את דבריו של הרופא, שבינתיים נמלט מהמדינה. "אני בכלל לא זוכר אותו. מי הוא בכלל? הוא שקרן שמן", אמר הנשיא, "הוא מציג את עצמו כרופא המשפחה שלי? ובכן, הוא לא".

עוד על מאבקו של צ'אווס בסרטן
רופא ניבא את מותו הקרב של צ'אווס - וגורש מוונצואלה
מחלים: "מדי יום ויומו אני הופך ליותר ויותר נוצרי"
מתמודד: "מתגעגע כשלוקחים לי את האינפוזיה"
נחשף: "כשגיליתי על המחלה, רק בכיתי ובכיתי"

אבו מאזן נועד עם צ'אווס: "סיפוק רב מעסקת שליט". רויטרס
עם אבו מאזן. האשים את הרופא בהפצת שקרים/רויטרס

ד"ר סלבדור נברטה נמלט מוונצואלה מחשש לחייו, מיד לאחר שב-16 באוקטובר פורסמו דבריו במגזין המקסיקני "מילניו". צ'אווס הביע תקווה אתמול שד"ר נברטה "יראה שוב את פניו" בוונצואלה, אם כי לא ברור מה יעלה בגורל הרופא אם יעז לחזור. ד"ר נברטה סיפר שטיפל במנהיג המפורסם לפני כעשר שנים. הוא אמר כי שמר מאז על קשר עם כל בני משפחת צ'אווס, ועם הצוות הרפואי שמלווה את צ'אווס עצמו בטיפולים נגד מחלת הסרטן בה לקה הנשיא.

פשיטה של המשטרה החשאית

בריאיון, סיפר הרופא כי צ'אווס חולה בסרטן מסוג סרקומה (סרטן העצמות) וממין אלים במיוחד, לדבריו. ד"ר נברטה טען כי בניגוד לדברי צ'אווס, הסרטן התפשט בכל גופו של הנשיא. "לצ'אווס נותרו שנתיים בלבד לחיות", הזהיר, "אני מודאג מכך שהנשיא, ואלה הסובבים אותו, אינם מבינים את מלוא חומרת המחלה, משום האופן החשאי שבו טופלה", הוסיף. במכתב נוסף שפרסם ב-21 באוקטובר, טען הרופא כי נאלץ לברוח מהמדינה עם משפחתו, אחרי שסוכני חרש באו למשרדיו, עשו בהם חיפושים, והחרימו מהם את מחשביו האישיים. לדבריו, רופאים בכירים יכולים לאשר את הטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully