וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו צ'אווס הכריז: הצלחתי לנצח את מחלת הסרטן

אחרי התמודדות ממושכת בטיפולים כימותרפיים, אמר נשיא ונצואלה לעמו כי הצליח להכריע את המחלה שקיננה בגופו. "זה ממש נס שאני עומד כאן. תודה לאל, אין שום סימן לסרטן בגופי"

נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס, הכריז אמש (חמישי) כי הצליח להביס את מחלת הסרטן בה לקה, פחות מחמישה חודשים לאחר שחשף בפני בני עמו כי עבר בקובה ניתוח חירום להסרת גידול שהתגלה בגופו. צ'אווס ציין כי שורה של בדיקות שעבר בימים האחרונים בקובה, העידו על כך שאחרי חודשיים של טיפולים כימותרפיים, לא נמצאו סימנים לחזרת המחלה.

אחרי חזרתו מקובה אמר צ'אווס לכתבים כי הוא "נקי מהמחלה". הכל הלך באופן מושלם, התחלתי לצאת מהמערה". צ'אווס אמר את הדברים לאחר שהגיע לעיר לה פרייה בדרום-מערב ונצואלה. בהמשך הגיע צ'אווס לביקור בכנסייה בעיר לה גריטה ובמהלך התפילה במקום אמר: "זה ממש נס שאני עומד כאן. תודה לאל, אחרי קרב שנמשך ארבעה חודשים, אין שום סימן לסרטן בגופי".

צ'אווס שמעולם לא חשף בפומבי את סוג הסרטן בו לקה, הוסיף כי "מדי יום אני הופך ליותר ויותר נוצרי. כעת אני מתחיל שלב חדש בחיי". דבריו של צ'אווס נאמרו פחות מ-24 שעות מהתבטאות של מנתחו לשעבר סלבדור נברטה, לפיה "לצ'אווס נותרו פחות משנתיים לחיות".

בסך הכל עבר צ'אווס ארבעה סבבים של טיפולים כימותרפיים. עם יציאתו לסבב האחרון אמר צ'אווס לעיתונאים בקראקס כי "אני בטוח שהשבוע נסגור את מעגל הכימותרפיה, ונעביר דף. הסרטן של צ'אווס הוא כבר חלק מההיסטוריה".

צ'אווס נאבק במחלת הסרטן - כותרות אחרונות

צ'אווס מספיד את הסרטן - ויוצא לעוד כימותרפיה
הוגו צ'אווס מציג: יחסיי עם האינפוזיה
צ'אווס על היום בו התגלה הסרטן: "בכיתי ובכיתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully