וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס מספיד את הסרטן - ויוצא לעוד כימותרפיה

18.9.2011 / 17:33

כמו בכל הפעמים הקודמות שיצא לקובה, גם בפעם הרביעית מבטיח נשיא ונצואלה כי יהיה זה סבב הטיפולים האחרון: "אני בטוח שהשבוע נעביר דף. הסרטן של צ'אווס הוא כבר חלק מההיסטוריה"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס נפרד הלילה (ראשון) מבני עמו בפעם הרביעית בתוך פחות מארבעה חודשים, בדרכו לסבב נוסף, רביעי, של טיפולים כימותרפיים בקובה. כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם, באופטימיות אין קץ, הביא צ'אווס את ביטחונו כי הסרטן כבר מאחוריו. "אני בטוח שהשבוע נסגור את מעגל הכימותרפיה, ונעביר דף", אמר לעיתונאים לפני צאתו. "הסרטן של צ'אווס הוא כבר חלק מההיסטוריה".

כשלצידו ידידו הטוב נשיא בוליביה, איבו מוראלס, הבטיח המנהיג הססגוני בן ה-57 לאזרחיו כי זה הולך להיות ככל הנראה הטיפול האחרון שיעבור, ורמז כי כעת יתפנה לקרב הבא: הבחירות לנשיאות ונצואלה, שיתקיימו באוקטובר בשנה הבאה. "להתראות לאיום הסרטן, וקדימה בדרך החיים שתבוא!", הצהיר. "הקרב שיבוא, שיהיה קשה, בתוך אמריקה שלנו".

צ'אווס נאבק בסרטן - עוד כותרות:
הוגו צ'אווס מציג: יחסיי עם האינפוזיה
צ'אווס על היום בו התגלה הסרטן: "בכיתי ובכיתי"
צ'אווס הופיע עם קרחת: "הכימותרפיה עובדת"
נלחם בסרטן: צפו בהוגו צ'אווס עושה התעמלות

נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס מדבר עם עיתנאים לפני צאתו לסבב נוסף של כימותרפיה בקובה, קראקס, 17 בספטמבר 2011. רויטרס
"תספורת שווה יותר מבית המשפט הזה"/רויטרס

ביום שישי קבע בית הדין הבינלאומי בקוסטה ריקה כי החלטת הרשויות בוונצואלה לפסול את מועמד מפלגת המרכז מהתמודדות בבחירות, אינה חוקית. צ'אווס אמר אמנם כי הוא מברך על ההחלטה, אבל לא חסך את דעתו על בית המשפט בדרך הציורית והמוכרת שלו.

"איזה ערך יש לבית המשפט הזה?", תהה. "עבורי, הוא לא שווה שום דבר. אפס. אפס! תסתכלו על זה. אני מוכן לעשות זאת שלוש פעמים. איזה בית משפט? תספורת שווה יותר מבית המשפט הזה. התספורת שלי שווה יותר מבית המשפט הזה". צ'אווס, כזכור, קירח מאז החלו הטיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully