וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחם בסרטן: צפו בהוגו צ'אווס עושה התעמלות

1.8.2011 / 14:30

בסרטון שהופץ נראה כי מצבו הגופני של נשיא ונצואלה השתפר, וגם מצב רוחו מרומם. הוא עצמו הכריז כי "נולד מחדש", אם כי הוא עדיין מרותק למעונו וייצא בקרוב לעוד סבב כימותרפיה בקובה

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק)

צועד במקום ומנופף בידיו - הוגו צ'אווס החל להתעמל במסגרת מלחמתו במחלת הסרטן. כשלצדו שרי ממשלתו ומדריך כושר, בליווי מוזיקה קצבית, נראה נשיא ונצואלה עורך סדרת תרגילי כושר בארמון הנשיאות בקראקס, בסרטון ששודר בסוף השבוע האחרון בטלוויזיה הוונצואליאנית.

"תנועה בריאה, גוף בריא, נפש בריאה", אומר צ'אווס בסרטון, בו נראה שמצבו הגופני אכן השתפר מאז שב בשבוע שעבר מסבב טיפולי הכימותרפיה הראשון בקובה. גם מצב רוחו נראה מרומם במיוחד. ביום חמישי, כשחגג את יום הולדתו ה-57, הכריז צ'אווס כי הוא "נולד מחדש", והבהיר כי הוא מאמין שהוא מחלים מהמחלה. עם זאת, הוא ככל הנראה עדיין מרותק למעונו ואינו יוצא ממנו מחשש לפגיעה בבריאותו. הוא גם הזהיר כי סבב הכימותרפיה הבא בהוואנה עתיד לגרום לשיערו לנשור.

בשבוע שעבר הבהיר צ'אווס כי למרות מחלתו, בכוונתו להתמודד שוב על הנשיאות בשנה הבאה, וכי ימשיך לעוד כהונה של שש שנים בתפקיד. בכמה הזדמנויות אף הבהיר כי בכוונתו להישאר בשלטון "עוד עשורים רבים".

בריאותו של הוגו צ'אווס - עדכונים אחרונים:
צ'אווס: "הושלם בהצלחה" סבב כימותרפיה ראשון
"צ'אווס יתמודד שוב על הנשיאות, למרות הסרטן"
צ'אווס יצא לכימותרפיה בקובה: "לא העת למות"
צ'אווס: "מוסר עצמי למדע, אנצח בקרב על חיי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully