וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'אווס יתמודד שוב על הנשיאות, למרות הסרטן"

יום אחרי יציאתו של נשיא ונצואלה לטיפולי כימותרפיה בקובה, ניסה שר האוצר לפוגג את החששות שלא ישוב: "אין כל ספק שהנשיא יהיה נוכח בבחירות ב-2012, ועוד הרבה שנים אחריהן"

נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, יתמודד על כהונת נשיאות נוספת בבחירות שייערכו במדינה בשנה הבאה, חרף מחלת הסרטן בה לקה. כך אמר היום (שני) שר האוצר בממשלתו של צ'אווס, חורחה ג'יורדני. "אין כל ספק שהנשיא יהיה נוכח בבחירות ב-2012, ועוד הרבה שנים אחריהן", הבהיר השר בראיון לטלוויזיה הממלכתית.

הדברים נאמרים יממה אחרי שצ'אווס עזב שוב את ונצואלה והגיע לקובה, כדי לעבור שם סדרת טיפולי כימותרפיה - לאחר שרק בשבוע שעבר שב משהות ממושכת בקובה, שבמהלכה עבר ניתוח להוצאת גידול מגופו.

מצב בריאותו של צ'אווס - עדכונים אחרונים:
צ'אווס הודה: "חליתי בסרטן אבל אני מחלים"
צ'אווס שב מהניתוח בקובה: "עברו עליי ימים קשים"
צ'אווס: "מוסר עצמי למדע, אנצח בקרב על חיי"
צ'אווס יצא לכימותרפיה בקובה: "לא העת למות"

לא ברור באיזה סוג של סרטן בדיוק לוקה צ'אווס, ובסביבתו הכחישו דיווחים כי מדובר בסרטן המעי. במהלך החודשיים האחרונים נפוצו דיווחים סותרים רבים לגבי מצבו. מחד, דיווח בחודש שעבר עיתון קובני במיאמי כי הוא "במצב קריטי", אך בסביבתו הכחישו זאת מכל וכל.

צ'אווס עצמו הוסיף גם הוא על אי הבהירות בנושא, כשבסדרת התבטאויות מאז שובו לקובה שידר אופטימיות ופסימיות לסירוגין - מצד אחד אמר כי הוא "עבר ימים קשים", וכי הוא "נלחם בקרב על חייו", אך מאידך הבהיר כי בכוונתו לנצח בקרב. ואתמול, לפני יציאתו לקובה, אף הוסיף כי בגופו "לא נותרו גידולים סרטניים" - זאת, אף שהוא עתיד לעבור טיפולים נגד סרטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully