וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס הודה: "חליתי בסרטן אבל אני מחלים"

1.7.2011 / 5:17

אחרי שבועות של ספקולציות הופיע נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס בטלוויזיה והודיע כי עבר ניתוח להסרת גידול מגופו. סגנו: "אנחנו מאחוריו, הרפורמות הסוציאליסטיות יבוצעו"

סוף לשמועות? נשיא ונצואלה הוגו צ'אווס הודיע הלילה (שישי) כי בגופו התגלה גידול סרטני. צ'אווס אמר כי עבר ניתוח להסרת הגידול בקובה וכי הוא התגבר על המחלה. שמועות אודות מצב בריאותו הרעוע של צ'אווס החלו להתפשט לאחר שבתחילת החודש עבר המנהיג בן ה-56 ניתוח בקובה. עד כה לא היה ברור מה מצבו של הנשיא ואת חוסר הוודאות הזה ניסה צ'אווס להפיג בנאומו ששודר בטלוויזיה הממלכתית של ונצואלה.

מיד לאחר נאומו של הנשיא, הופיע סגנו אליאה חאווה בטלוויזיה, מוקף בחברי הממשלה והצהיר כי הממשלה מאוחדת מאחורי צ'אווס. חאווה הודיע כי הרפורמות הסוציאליסטיות אותן מתכוונת הממשלה להנהיג במדינה ייושמו ביסודיות למרות מצבו הרפואי של הנשיא.

בסוף השבוע שעבר דיווח העיתון "אל נואבו הרלד", היוצא לאור במיאמי כי צ'אווס, המאושפז בבית חולים בקובה, נמצא במצב קריטי ולכן הוחלט להאריך את אישפוזו. הפעם האחרונה לפני כן בה נראה צ'אווס בפומבי היתה ב-9 ביוני, ושלושה ימים לאחר מכן שוחח בטלפון בשיחה שהושמעה בטלוויזיה בארצו, בה טען כי מצבו טוב. עם זאת, דיווח העיתון כי "צאווס נמצא במצב קריטי, אם כי לא אנוש". העיתון ציטט גורמי מודיעין אמריקאים שביקשו להישאר בעילום שם.

עוד בנושא:

דיווח: "הוגו צ'אווס נמצא במצב קריטי"
מקורבי צ'אווס: "הוא בסדר, אל תחלמו על מותו"
האם התמונות של צ'אווס יפריכו השמועות על מצבו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully