וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס שב לוונצואלה: "עברו עליי ימים קשים"

אחרי שכבר צפו כי יעברו עוד חודשים בטרם ישוב מקובה, שם עבר ניתוח להסרת גידול סרטני, הפתיע הנשיא הצבעוני ונחת בקראקס, יום לפני יום העצמאות ה-200: "מצבי טוב, אני זולל הכל"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הפתעה לאזרחי ונצואלה: פחות מיממה אחרי שסגן הנשיא אליאס חאווה אמר כי המנהיג הוגו צ'אווס עשוי להיעדר מהמדינה "עוד כחצי שנה", בעקבות הניתוח להסרת גידול שעבר בקובה, הפתיע הנשיא הצבעוני ונחת כבר היום (שני) בשדה תעופה סמוך לבירה קראקס - יום לפני שקובה מציינת את יום השנה ה-200 להכרזת העצמאות שלה מהכיבוש הספרדי. "מצבי בסדר, ואני מאושר", אמר צ'אווס לעיתונאים בשדה התעופה. "הייתה נחיתה מושלמת".

צ'אווס נחת בשדה התעופה בשעה 2:30 בלילה לפי השעון המקומי, אך רק חמש שעות לאחר מכו דיווחה הטלוויזיה הלאומית על הגעתו - ושידרה תמונות בהן הוא נראה מנופף לשלום לבכירי ממשלתו, עם רדתו מהמטוס. בין היתר, הוא נראה בתמונות מתחבק עם סגן הנשיא חאווה, וכן עם אחיו, אדאן צ'אווס.

בהמשך הבוקר התראיין בטלפון לטלוויזיה וסיפר כי הוא סועד ארוחת בוקר. "אני זולל הכל", אמר, והוסיף כי עברו עליו "ימים לא קלים" בקובה, אך כעת התאוששותו מתקדמת היטב. "זו ההתחלה של חזרתי", הכריז.

צ'אווס עבר בחודש שעבר ניתוח בהוואנה בירת קובה, ולאחר מכן אושפז שם בבית הבראה. שמועות על הידרדרות מצבו שנפוצו בעולם הוכחשו בתוקף בהוואנה ובקראקס, במקביל לפרסום תמונות עדכניות בהן נראה עם שליטי קובה, האחים ראול ופידל קסטרו. לאחר שתיקה ארוכה, נשא לבסוף צ'אווס נאום ביום שישי האחרון בטלוויזיה הממלכתית של ונצואלה, בו הודה שחלה בסרטן אך הוסיף כי הוא "מחלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully