וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אווס הופיע עם קרחת: "הכימותרפיה עובדת"

2.8.2011 / 10:31

נשיא ונצואלה, הנאבק בסרטן, הסביר כי גילח את שיער ראשו משום שהחל לנשור. עם זאת, במשך ישיבת ממשלה שנמשכה כשעה הוא נראה חזק ונמרץ, ואף התבדח עם שריו: "זה המראה החדש שלי"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

זו הייתה רק שאלה של זמן: נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, הנאבק במחלת הסרטן, הופיע הלילה (שלישי) בישיבת ממשלה ששודרה גם בטלוויזיה הממלכתית, כשראשו מגולח. צ'אווס פנה אל השרים והסביר: גילחתי את שיערי משום שהחל לנשור כתוצאה מהטיפולים.

"כעת אנו רואים את ההשפעות הצפויות של הטיפול הכימותרפי, ואני אסביר", אמר צ'אווס לשרים. "אני יודע שכולם כאן מומחים לנושא, אבל אני רק רוצה לומר משהו. כימותרפיה היא טיפול שתוקף הכל. הוא תוקף את הגוף כולו, ואובדן השיער כתוצאה מכימותרפיה הוא דבר טבעי. ומעבר לכך, זה מראה שהטיפול עובד באופן כללי".

המנהיג הצבעוני בן ה-57 עבר בחודש יוני שני ניתוחים בהוואנה שבקובה, ובאחד מהם הוצא מגופו גידול סרטני שלפי התיאורים היה "בגודל של כדור בייסבול". מעולם לא נמסר מהו בדיוק סוג הסרטן, אולם על פי דברים שאמר צ'אווס עצמו, הגידול הוצא "מאזור האגן".

לפני יומיים שודרו בטלוויזיה של ונצואלה צילומים בהם נראה הנשיא עורך תרגילי כושר, וגם עכשיו, למרות הקרחת, הוא נראה חזק ונמרץ למדי, דיבר אל שריו במשך למעלה משעה, ולא שכח גם להתלוצץ עמם. "זה מראה חדש", אמר להם.

צ'אווס נלחם בסרטן - כותרות אחרונות:
נלחם בסרטן: צפו בהוגו צ'אווס עושה התעמלות
צ'אווס: "הושלם בהצלחה" סבב כימותרפיה ראשון
"צ'אווס יתמודד שוב על הנשיאות, למרות הסרטן"
צ'אווס יצא לכימותרפיה בקובה: "לא העת למות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully