וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נטש את בתו – כי נכשלה במבחן בחשבון

בית המשפט גזר על האב מפנסילבניה שנתיים מאסר על תנאי לאחר שהודה כי נטש את בתו בעיירה המרוחקת 22 קילומטרים מביתם. סגנית התובע האזורי: "זה לא מוסרי ומזעזע ביותר"

הורים נוטים לעתים להעניש את ילדיהם על שלא עשו שיעורים, או שקיבלו ציון נמוך במבחן. לרוב זה נגמר באיסור על צפייה בטלוויזיה או מפגש עם חברים אחר הצהריים, אך במקרה של טואן הוין, בן 47 מעיירה במחוז מונטגומרי שבפנסילבניה, זה נגמר בגירושה של בתו מהבית.

ביום חמישי האחרון בית המשפט במונטגומרי גזר על האב, שהודה באשמת סיכון רווחת ילד, שנתיים מאסר על תנאי ומאה שעות עבודות שירות בקהילה, כך דיווח האתר המקומי "מונטגומרי מדיה". המקרה אירע ב-22 בפברואר, אז הורה האב לבתו בת ה-16 לארוז תיק גב עם חפציה ולהתכונן לעזוב את הבית בתוך שעה, מפני שקיבלה ציון נכשל בחשבון.

הבת גילתה שהאיום היה ממשי: האב הכניס את בתו לרכב וצייד אותה בילקוט קטן עם שמיכה. הם נסעו לעיירה המרוחקת כ-22 קילומטרים מביתם ושם הוריד הוין את בתו מהרכב ונסע לדרכו. "לזרוק אותה במקום להשיג לה מורה פרטי. איזו מין בחירה זו להורה?", אמרה סגנית התובע האזורי, קארה מק'מנמין. "זה לא מוסרי ומזעזע ביותר".

מחקירת האירוע עלה כי הילדה נשארה ללא מזון וללא טלפון סלולרי, ולא הכירה את האזור בו נמצאה. סגנית התובע תיארה נערה ממושמעת, ששואפת להיות פסנתרנית וחששה שלא תפגוש את משפחתה יותר. "היא הייתה הרוסה ונדדה כברת דרך בחיפוש אחר עזרה. למרבה המזל, היא פגשה באיש דת שנשאר עמה וקרא למשטרה", סיפרה מק'מנמין. עוד מתברר, כי הנערה הצייתנית מסרה לשוטרים שהגיעו למקום שם כוזב, כיוון שאביה הורה לה לא לגלות למשטרה את שמה האמיתי. "היא בת מזל שמישהו לא תפס אותה וחטף אותה". האב, שהורחק מהבית כחלק מתנאי שחרורו בערבות לאחר מעצרו, יצטרך להשלים שיעורי הורות, בטרם ישוב לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully