וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשלח ידך אל הנער: אמריקאי ניסה להקריב בנו

עוברת אורח בבית הקברות בסן דייגו הצליחה ברגע האחרון למנוע מג'וזף רמירז לרצוח את בנו בן ה-8 עם שבר זכוכית - לאחר ש"שמע בראש" את קול סבתו המתה שפקדה עליו לעשות זאת

המשטרה במדינת קליפורניה בארצות הברית עצרה בשבת האחרונה את תושב העיר סן דייגו, שהתכוון לרצוח את בנו בן השמונה בבית קברות בעיר - לאחר ש"שמע קולות בראשו" שאמרו לו להעלותו כקורבן, כך דיווחו אתמול (שני) כלי התקשורת בקליפורניה.

לפי דיווח ה"לוס אנג'לס טיימס", ג'וזף רמירז בן ה-30 נעצר בבית הקברות "מאונט הופ" בחשד להתעללות בילד ותקיפה באמצעות נשק קטלני. לאחר מעצרו, טען כי סבתו, שמתה לפני שנים, היא שאמרה לו להעלות את בנו לעולה במקום.

לפי דיווח המשטרה, האיש חתך את פרקי ידיו של הילד באמצעות שבר זכוכית, ולאחר מכן חתך גם לעצמו את פרקי הידיים. בעודם מדממים וזועקים, הבחינו בדבר בני זוג צעירים, קורי גרנברי וג'יימישה פירס, שביקרו בבית הקברות. "האינסטינקטים האימהיים שלי התעוררו כשראיתי אותו מזיק לילד ההוא", סיפרה פירס בת ה-21, לה יש שני ילדים בעצמה (האחד כבר בן 6), לעיתון המקומי "סן דייגו יוניון טריביון". "הכל זכור לי בצורה די מטושטשת. רק רציתי שהוא יפסיק". לדבריה, היא זוכרת שכשהתעמתה עמו, לא הפסיק רמירז לקרוא "אנחנו הולכים לישו".

אולם לבסוף, עזב רמירז את הילד וברח מהמקום - רק כדי להיתקל בשומר בית הקברות, דיינה פרונטנוט, שעצר אותו. האב ובנו נלקחו לטיפול בבית החולים, ומצבם התייצב. בהמשך הועבר האב למעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully