וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחל אטיאס חזרה לבית הספר: "התקבלה בחום ואהבה"

קובי דוד

30.5.2012 / 10:00

רחל אטיאס בת השבע, הניצולה היחידה בתאונת הדרכים המחרידה בטבריה, חוזרת לשגרה. הבוקר היא הגיעה לבית הספר בליווי דודתה אסתר כהן. "זה היה מרגש עד דמעות"

שמונה ימים חלפו מאז התאונה הקטלנית בטבריה, בה נהרגו שני הוריה וששת אחיה של רחל אפרת אטיאס הקטנה בת השבע. הבוקר (רביעי) מגלה רחל סימנים של הסתגלות למצב החדש.

בליווי דודתה אסתר כהן, אחות אימה של רחל , שהחליטה לאמצה, הגיעה רחל בהתרגשות גדולה אל בית הספר "חמד", השוכן במרחק קצר מבית משפחתה הישן בישוב בר יוחאי.
רחל יצאה הבוקר מביתה החדש בצפת, בו היא מתגוררת יחד עם שאר משפחתה של דודתה אסתר, מאז ששוחררה מבית החולים רמב"ם בחיפה. היא הגיעה לבית הספר במונית, לבושה בתלבושת בית הספר ועל גבה ילקוט.

רחל אטיאס חוזרת לביה?ס. ג'יליס
רחל הקטנה מגיעה לבית הספר עם משפחתה, הבוקר/ג'יליס

בכניסה לבית הספר נרשמה התרגשות גדולה, מנהלת בית הספר וסגניתה קיבלו את פניה של רחל, שחייכה בביישנות וחיבקה את צוות החינוך. חבריה לכיתה ערכו לכבודה קבלת פנים חמה ומחבקת, אפו לכבודה עוגות, וכתבו לה מכתבי עידוד ותמיכה בדרך החדשה. "רחל התקשתה לדבר", סיפרה דודתה אסתר. "זה היה מרגש עד דמעות, כולם קיבלו אותה בהמון חום ואהבה".

לדברי אסתר, רחל היא זו שרצתה לחזור לשגרת הלימודים. "היא מאוד רצתה לחזור לספסל הלימודים", היא ציינה. "היא התגעגעה אל חברותיה מאוד, למרות שהם ביקרו אותה גם בביתה. בתחילה חשבנו שזה מוקדם מדי להחזיר אותה לשגרה, אבל היא מאוד רצתה לראות את חברותיה. היא תשהה חלק מהיום בבית הספר, ותחזור מוקדם יותר הביתה. מדובר בתהליך ארוך ומורכב, בו רחל לוקחת חלק בלתי נפרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully