וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בחמאס: "נכריז בקרוב על תוצאות הבחירות"

הגורם, שביקש להישאר בעילום שם, מסר לסוכנות הידיעות AP כי בתחילת חודש יוני תודיע התנועה על נבחרי הלשכה המדינית ומועצת השורא בתום תהליך בחירות חשאי שנערך בגדה ובחו"ל

תנועת החמאס תכריז בחודש הבא על תוצאות הבחירות שערכה בתחילת החודש לראשותה - כך אמר אמש (שבת) גורם רשמי לסוכנות הידיעות AP.

הגורם בחמאס, שביקש להישאר בעילום שם, אמר כי אין בכוונת התנועה עם ההכרזה להכריז הכרה או פעולה אלימה על ישראל. הגורם סיפר כי הארגון יכריז על תוצאות הבחירות, שנערכו בתחילת החודש בגדה המערבית ובחו"ל, בתחילת יוני. בתהליך הבחירות החשאי לללשכה המדינית של חמאס ולמועצת השורא הכללית נבחרו הגורמים שיעצבו את מדיניות חמאס במספר סוגיות ובראשן - פיוס עם הפתח.

באפריל נערכו הבחירות לארגון ברצועת עזה, בהן זכו מועמדים המזוהים – לדברי גורמים פלסטינים – עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל. הגורמים, אשר צוטטו ביומון הלונדוני "א-שרק אל-אווסט", העריכו אז כי תוצאה דומה צפויה להתקבל גם בבחירות שתיערכנה בגדה המערבית ובחו"ל. לאור הישגו של משעל בבחירות בעזה טענו הגורמים כי כעת צפויות שיחות הפיוס לקבל דחיפה משמעותית, לקראת קבלת החלטה. "אפשר לומר שהסוגיות הפנים-ארגוניות נמצאות לקראת הערכה", אמרו.

עוד באותו נושא
משעל: השינויים במצרים משרתים את הסוגיה הפלסטינית
אחרי הניצחון הפנימי בחמאס, משעל מאיץ הפיוס עם פתח
חמאס נגד הסרט של בר רפאלי: "זה חטא על פשע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully