וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: השינויים במצרים משרתים את הסוגיה הפלסטינית

ניר יהב

26.5.2012 / 14:36

ראש הלשכה המדינית של חמאס רואה בחיוב את השינויים במדינה השכנה בשל הבחירות לנשיאות. "מה שקורה שם משמח את בני האומה הערבית ומרגיז את אויביה - בעיקר את האויב הציוני"

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, אומר כי הבחירות במצרים הן "אירוע היסטורי" וכי העם הפלסטיני מושפע מהן לחיוב, יותר מכולם.

"כשמצרים משתנה באופן חיובי, זה משמח אותנו מאוד, משום שזה משרת את הסוגיה הפלסטינית ומקרב אותנו לרגע הניצחון", אמר היום (שבת) בראייון לעיתון הכוויתי "א-ראי". בהתייחס לחשש מהתחזקות האיסלם בעולם, אמר משעל כי האחים המוסלמים הם "חלק מהפרויקט הלאומי האיסלמי באומה הערבית".

"מה שקורה במצרים משמח את בני האומה הערבית ומרגיז את אויביה, בעיקר את האויב הציוני", הסביר. "מה שקורה במצרים צפוי לבשר על דברים רבים, בהם על דברים הנוגעים לסוגיה הפלסטינית או לעתיד האומה הערבית. מצרים היא המדינה הערבית הגדולה ביותר ויש לה תפקיד מרכזי ומהותי. העם המצרי הצליח לבחור נשיא באופן דמוקרטי וחופשי שלא היה במשך שנים. זה רגע היסטורי שחש אותו כל ערבי ומצרי".

"אנו מרגישים שיש לנו כעת תמיכה גדולה יותר לצדנו. זאת בנוסף לתמיכה הערבית והאיסלמית במערכה שאנו מנהלים נגד האויב הציוני", אמר. ראש הלשכה המדינית של חמאס הוסיף כי אי אפשר להתעלם מההישגים הגדולים של האחים המוסלמים, שהשגיו "לאחר שנים ארוכות של בידוד וחרם", והבהיר כי ארגונו מקבל בברכה כל זרם פוליטי. "כמובן שאנו שמחים כשהאיסלמים זוכים, אולם זה לא אומר שצריך למחוק זרמים פוליטיים אחרים. מה שחשוב הוא שלאזרח הערבי יש חופש לבחור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully