וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בפינלנד: מדוע בן 18 ירה למוות בצעירה?

חמש שעות ארך מצוד המשטרה אחר היורה, שהרג צעירה בת 18 אף היא, ופצע שמונה אנשים נוספים, בהם שוטרת. לחוקרים עדיין אין קצה חוט בנוגע למניע של הצעיר, שנתפס עם רובה ציד

מה גורם לבחור צעיר, בן 18, רגיל כביכול, לירות בתשעה בני אדם? חוקרי המשטרה בעיר היווינקה שבדרום פינלנד עומלים כעת על חקירת החשוד בירי, שנתפס כחמש שעות לאחריו.

המקרה אירע סמוך לשעה 23:00 אתמול בערב (שישי), כשהצעיר ירה מגג בניין בבחורה, בת 18 גם היא, וגרם לפציעתם של שמונה אנשים נוספים, בהם שוטרת בת 23. מצבם של שניים מהפצועים מוגדר קריטי. לאחר שהיורה נמלט ומצור נמשך כחמש שעות, עצרו אותו קציני המשטרה ודיווחו כי הוא לא התנגד למעצר. "הוא נמצא עם שני כלי נשק, כולל רובה ציד", סיפר החוקר מרקו טומינן והוסיף כי טרם ברור למשטרה המניע לירי.

זהו אינו המקרה היחיד בשנים האחרונות של אלימות קטלנית בקרב צעירים. בשנת 2008 ירה תלמיד מעיר קוואיוקי בתשעה מחבריו לכיתה ובמורה, ולאחר מכן ירה בעצמו. שנה קודם לכן ירה תלמיד בן 18 מתיכון בדרום המדינה בשמונה בני אדם - שישה מחבריו לספסל הלימודים, מנהל ואחות בית הספר - ולאחר מכן התאבד. לאחר התקריות האלימות החליטו הרשויות לשים דגש על אבטחה בבתי הספר, שכללה התקנת מצלמות ומנעולים על דלתות הכיתות. כמו כן, עבר הצוות החינוכי אימונים כדי להתמודד עם הירי.

לקריאה נוספת:
ארה"ב: נעצר חשוד ברצח "הילד מקרטון החלב"
טקסס: אישה נרצחה, תינוקה נחטף - ונמצא בחיים
"רצח הקפוצ'ון" בארה"ב: האישום - רצח מדרגה שנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully