וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נפלה במפל הבניאס, נסחפה במי הנחל - וטבעה

קובי דוד ושלומי גבאי

19.5.2012 / 14:20

הטיול בצפון הסתיים באסון: בת 20 טיילה בצפון עם בן זוגה, אשר נפל גם הוא במפל, נאחז בסלעים - והציל את חייו. בתום חיפושים אחר חברתו, נמצאה גופתה צפה במי הנחל

ג'יליס

(צילום: יובל בן אבו, ג'יליס, עריכה: טל רזניק)

שיר שפט, בת 20 משהם, טבעה היום (שבת) בנהר הירדן לאחר שנפלה במפל הבניאס ונסחפה אל מי הנחל. כוחות מתנדבי יחידת החילוץ גולן הוזעקו למקום וערכו חיפושים אחר הצעירה, עד אשר נמצאה ללא רוח חיים. מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי הצעירה טיילה יחד עם בן זוגה, שהצליח להיאחז בסלעים ובכך הציל את חייו.

שוטרי תחנת קריית שמונה שהוזעקו למקום במטרה לסייע בחילוצה, ניסרו ענפים וקנה סוף כדי להגיע אל הצעירה, אך כשהגיעו אליה הכוחות - נאלצו לקבוע את מותה. מפקד התחנה, סגן ניצב יגאל חדד, הורה על פתיחת חקירת נסיבות האירוע. משפחת שפט נחשבת לוותיקה ביישוב שהם. ראש המועצה, גיל לבנה, סיפר לוואלה! חדשות כי מדובר במשפחה טובה, וכי שיר הייתה מאוד מוכשרת . "צריך לחקור איך קורה שצעירים שיוצאים לבלות בשמורת טבע מסודרת מגיעים לאסון כזה". שיר הותירה אחריה שני הורים ואחות צעירה, בת 19.

צעירה טבעה במי מפל הבניאס ומתה. ספק 500
מאמצי החילוץ לא הצליחו להציל את חייה. המתנדבים, היום/ספק 500

"כשהגענו לכאן הבחנו בבן זוגה שהיה מבוהל ונסער", סיפר חדד. "לאחר חיפושים שנערכו למעלה משעה, לצערנו הרב, מצאנו את גופתה שצפה במי הנחל".

מקרה נוסף של טביעה בנחלי הצפון אירע לפני כחודש, אז טבע למוות פנחס מרקובסקי, בן 15 מירושלים, בבריכות המשקפיים בנחל הזוויתן שברמת הגולן. הנער, שבילה במקום עם בני משפחתו, נמשה מהמים וצוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במסוק לבית החולים. מאוחר יותר נקבע מותו של מרקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully