וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסונות בחג: צעירה טבעה בכנרת, נער באגם בנגב

רמי שני וקובי דוד

14.4.2012 / 19:42

בבית החולים סורוקה נקבע מותו של נער בן 12 שנכנס למי אגם פארק גולדה, בן דודו הצעיר שנכנס עמו נפגע באורח קל. בכנרת מתה צעירה, שטבעה עם ארוסה בשעות הצהריים

ג'יליס

(צילום: ג'יליס, עריכה: אמיר קוטיגרו)

נער בן 12 מת היום (שבת) לאחר שטבע באגם בפארק גולדה שבנגב. הנער חולץ על ידי כוחות ההצלה, וצוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק לפארק פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה. במרכז הרפואי נקבע מותו. בן דודו של הנער, בן 10, שנכנס עמו למים, טבע אף הוא, אולם חולץ בהמשך על ידי כוחות ההצלה, ומצבו מוגדר קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנער נהרג, אחיו הצעיר נפגע באורח קל/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחת השניים הגיע לפארק מתל שבע, על מנת לבלות שם במהלך השבת. בשלב מסוים ירדו שני הנערים אל מי האגם, למרות השלטים הרבים המוצבים בו, האוסרים על הרחצה. עוברי אורח שהבחינו בנערים ראו כי הם נקלעו למצוקה, ונכנסו למים כדי להוציא אותם. הילד הצעיר הוצא בתווך זמן קצר, בעוד שבן דודו הגדול נמצא רק לאחר חיפושים נרחבים בהם השתתפו גם בני משפחתו ומבלים נוספים שהיו בפארק. אחרי דקות ארוכות הוא נמשה מהמים ופונה לבית החולים. משטרת דימונה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, וכלל לא מן הנמנע כי הוריהם ייחקרו בחשד להתנהגות רשלנית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הארוסים טבעו יחד, בת הזוג נמשתה ללא רוח חיים

בחוף דוגית בכנרת טבעו בני זוג, מאורסים, יחד עם אחותה של בת הזוג. בני הזוג נכנסו לרחוץ במי האגם בשעות הצהריים, והחלו לטבוע. אחותה של הארוסה נכנסה אחרי השניים כדי לחלצם. סירה שחלפה במקום הצליחה למשות מהמים את הגבר ואת האחות, ולהעבירם לטיפול רפואי בחוף, אולם הארוסה, רותי ייאלו, תושבת ראשון לציון בת 26, טבעה למוות. היא נעדרה במשך כמה שעות עד שגופתה נמצאה ללא רוח חיים על ידי צוללנים של המשטרה.

צעירה טבעה בכנרת  - חשש כבד לחייה. משה אסרף, ג'יליס
רותי ייאלו, בת 26 מראשון לציון, נמשתה מהמים לאחר שעות חיפושים ארוכות/ג'יליס, משה אסרף

צורי נבות, פרמדיק מגן דוד אדום מתחנת ירדן שהוזעק למקום, סיפר לוואלה! חדשות: "הגבר והאחות ממררים בבכי גדול, ולא היו מוכנים לקבל טיפול רפואי". פרמדיק נוסף שהיה בחוף, רענן חכם, אמר כי בני הזוג נסחפו בחוף, והוסיף כי "הגבר מאוד נסער. הוא ניסה להיכנס למים כמה פעמים, וחברים שלו תפסו אותו. הוא ממש בהיסטריה".

לקריאה נוספת
גבר התמוטט ומת בטיול בכרמל, צעיר טבע בכנרת
צעיר טבע בכנרת, המשטרה: ”עליית המפלס - סכנה”

(עדכון ראשון: 17:01)

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully