וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 15 טבע למוות בבריכה כשטייל בנחל זוויתן

קובי דוד

18.4.2012 / 14:49

פנחס מרקובסקי מירושלים טבע ב"בריכת המשקפיים" בנחל במהלך טיול משפחתי ונמשה מהמים כשהוא במצב קשה. מסוק הוזעק למקום האירוע על מנת לפנותו לבית החולים - שם מת מפצעיו

ג'יליס

(צילום: ג'יליס, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

פנחס מרקובסקי, בן 15 מירושלים, טבע בצהריים (רביעי) למוות בבריכות המשקפיים בנחל הזוויתן שברמת הגולן. הנער, שבילה במקום עם בני משפחתו, נמשה מהמים וצוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במסוק לבית החולים. מאוחר יותר נקבע מותו של מרקובסקי.

מזג האוויר האביבי בשבועיים האחרונים הוציא את המטיילים לשמורות הטבע, והאסונות לא איחרו לבוא: ביום שבת האחרון טבעו למוות שני בני אדם - נער בן 12 טבע באגם פארק גולדה שבנגב וצעירה בת 26 טבעה בכנרת.

הנער בן ה-12 חולץ על ידי כוחות ההצלה, וצוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהוזעק לפארק פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, תוך שהוא מבצע בו פעולות החייאה. במרכז הרפואי נקבע מותו. בן דודו של הנער, בן 10, שנכנס עמו למים, טבע אף הוא, אולם חולץ בהמשך על ידי כוחות ההצלה, ומצבו הוגדר קל.

רותי ייאלו, תושבת ראשון לציון בת 26, טבעה למוות בחוף דוגית בכנרת כאשר נכנסה לרחוץ במים בשעות הצהריים עם ארוסה. אחותה של הארוסה נכנסה אחרי השניים כדי לחלצם. סירה שחלפה במקום הצליחה למשות מהמים את הגבר ואת האחות, ולהעבירם לטיפול רפואי בחוף, אולם ייאלו נעדרה במשך כמה שעות עד שגופתה נמצאה ללא רוח חיים על ידי צוללנים של המשטרה.

עוד באותו נושא:
אסונות בחג: צעירה טבעה בכנרת, נער באגם בנגב
גבר התמוטט ומת בטיול בכרמל, צעיר טבע בכנרת
צעיר טבע בכנרת, המשטרה: "עליית המפלס - סכנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully