וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: יותר מכולם, הגרמנים אוהבים להשתזף בעירום

סקר שבדק הרגלי חופשה ברחבי העולם וכלל למעלה מ-8,000 משתתפים מ-21 מדינות, מצא כי הסבירות שתמצאו אזרח גרמני עירום כביום היוולדו הגבוהה ביותר (15%). ומי במקום השני?

מרגישים בנוח עם גופכם גם בעירום? כנראה שלא כמו הגרמנים. סקר חדש שפרסמה סוכנות הטיולים Expedia, מגלה כי בביקורכם בחופי הים ברחבי העולם, הסבירות שתמצאו אזרח גרמני עירום כביום היוולדו, גבוהה יותר מהמפגש הבלתי אמצעי עם אזרחי שאר מדינות העולם.

בסקר אינטרנטי שנערך על ידי חברת Harris Interactive, וכלל קרוב ל-8,600 משתתפים מ-21 מדינות, התברר כי 15% מהגרמנים אוהבים להשתזף בעירום. הסקר נערך במשך כשלושה שבועות, בקרב בני 18 ומעלה, וכלל בין היתר את ארה"ב, קנדה, מקסיקו, בריטניה, צרפת, דנמרק, הולנד יפן וסינגפור.

ומי זכה במקום השני והמכובד? שמונה אחוזים מהמשתתפים בסקר שנהנים לחשוף את איבריהם, המוצנעים בדרך כלל, הם דווקא אזרחי תת היבשת ההודית. חולקים עמם את המקום השני אזרחי ספרד. שבדיה, דנמרק והולנד לא שוברות את הסטריאוטיפ הצפון אירופאי על הנטייה להיפרד מבגד הים כשמגיעים לחוף, והן עומדות במקום השלישי עם שישה אחוזים של נודיסטים, ביחד עם אזרחי מקסיקו.

הסקר גם מציין את מי שנוטה פחות לחשוף את כל כולו בחופשות "בטן-גב". האזרחים השמרנים יותר מקרב משתתפי הסקר נרשמו בארגנטינה, ניו זילנד, ארצות הברית ובריטניה עם שני אחוזים שלא חוששים לחטוף כוויות שמש באזורים רגישים, וסוגרים את הרשימה אזרחי יפן, הביישנים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully