וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התפשטה בשדה התעופה כי לא נתנו לה לעשן

עובדי ביטחון בשדה התעופה בדנבר ביקשו מאשה לכבות את הסיגריה והיא בתגובה התפשטה לחלוטין ובמשך עשרים דקות הסתובבה בעירום מלא. דוברת המשטרה: היא סבלה מחוסר שינה

הנוסעים בשדה התעופה בדנבר זכו למחזה שלא רואים לראות כל יום: אשה התפשטה לחלוטין במהלך הבידוק הביטחוני, לאחר שנתפסה מעשנת בשער היציאה והתבקשה לכבות את הסיגריה.
התקרית המוזרה ארעה בסוף השבוע שעבר, ועל פי דוברת שדה התעופה, עובדי שדה התעופה הבחינו באשה מעשנת באזור אסור לעישון ודרשו ממנה לכבות את הסיגריה. בתגובה, האשה התפשטה לחלוטין ואז ביקשה מהעובדים שידפיסו לה מחדש את כרטיס העלייה למטוס.

צפו בתקרית

הנוסעים שעמדו באיזור מיהרו לצלם את התקרית, ואחד מהם אמר לחדשות פוקס: "רוב האנשים היו בהלם. אף אחד לא שם לב אליה בהתחלה כי פשוט ניסינו להגיע לטיסה שלנו, ואז פתאום ראינו שהיא ערומה לגמרי". לדבריו, הורים לילדים כיסו את עיניהם והתקרית הסתיימה רק לאחר עשרים דקות בהן עמדה האשה בעירום.

הנוסעים צילמו את התקרית

האשה הועברה לבית חולים סמוך לבדיקה ודוברת משטרת דנבר, סוני ג'קסון, אמרה לחדשות פוקס, כי "נראה שהיא סבלה מהתמוטטות עצבים. היא אמרה לשוטרים שהיא לא ישנה בלילה הקודם". בכל מקרה, לדברי הרשויות אין כוונה לגיד כתב אישום כנגד האשה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully