וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסוכן הסמוי שהביא למעצר 15 חשודים בסחר בסמים

14.5.2012 / 20:30

לפני 5 חודשים חדר סוכן סמוי לעולמם ושגרת חייהם של סוחרי סמים ממרכז הארץ. הוא סיגל מראה וצורת דיבור מתאימה, רכש מהם סמים ותיעד אותם בפעולה, מה שהביא למעצר 15 חשודים

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: משטרת ישראל, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: מור שמעוני)

מלחמתה של המשטרה בסוחרי הסמים באמצעות סוכנים סמויים, החודרים לשורותיהם, רשמה הלילה (שני) הצלחה, כאשר 15 תושבי מרכז הארץ, ביניהם ארבעה יעדים של המשטרה, נעצרו לפנות בוקר בחשד לסחר וייבוא סמים מסוכנים. בחודשים האחרונים פעל בקרב החשודים סוכן, אשר תיעד וצילם אותם בפעולה. כל העצורים הובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

יחידת הסוכנים ביחידה המרכזית במחוז תל אביב פועלת להחדיר אנשי משטרה לעומק העולם העברייני. הסוכנים, אשר זהותם נשמרת בסוד גם לאחר סיום המבצע, רוכשים אט-אט את אמונם של גורמי פשיעה והופכים להיות חלק בלתי נפרד מחייהם. לצורך כך מסגלים לעצמם החוקרים מראה מסוים ודיבור התואם את העולם אליו הם נכנסים. לפני כחמישה חודשים חדר סוכן לשורותיהם של בכירי סוחרי הסמים באזור המרכז, ופעילותו היא שהביאה למעצר הלילה.

על פי החשד, הסוחרים ייבאו ומכרו את מרכולתם לצעירים, בעיקר במוקדי הבילוי של אזור המרכז. במהלך עבודתו רכש הסוכן מאות גרמים של סם מסוג קוקאין, עשרות גרם סם מסוג אם.די.אם.איי, עשרות בולי סם מסוג אל.אס.די ואף כדורי סם האונס, שנועד לטשטש את הכרתו של מי שנוטל אותו.

לפנות בוקר הפך המבצע לגלוי. בתל אביב, יפו, לוד, אילת ובית שמש דפקו בלשי הימ"ר, יחד עם לוחמי משמר הגבול, על דלתותיהם של 15 החשודים. "בוקר טוב, כאן המשטרה", שמעו החשודים מבעד לדלת. הם נלקחו לחקירה במשרדי הימ"ר בתל אביב, ובסיומה נעצרו. "עבודתו של הסוכן הסמוי היא פעילות הנחשבת מיוחדת במינה, משום שהיא יוצרת אנדרלמוסיה בשטח", אמר בעקבות המבצע מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול. אך לצד ההצלחה, במשטרה יודעים שמדובר רק בקצה הקרחון, ושהמלחמה ביבואני ובסוחרי הסמים עוד רחוקה מלהסתיים.

עוד באותו נושא:
סוכן סמוי בן 60 הפיל 25 חשודים בסחר בסמים
עבריין בכיר הפליל 22 יבואני סמים ממרכז הארץ
הסוכן הסמוי הפליל סוחרי סמים דרך הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully