וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן הסמוי הפליל סוחרי סמים דרך הפייסבוק

יהושע בריינר

6.7.2011 / 13:18

שלושה צעירים ממרכז הארץ נעצרו בחשד שסחרו בסם ה"מיסטר נייס גאי" דרך עמוד שהקימו בפייסבוק. השלושה ביצעו עסקאות בשווי של עשרות אלפי שקלים ולבסוף הופללו על ידי סוכן סמוי

נו מור מיסטר נייס גאי: המשטרה עצרה אתמול שלושה צעירים מהיישוב חשמונאים הסמוך למודיעין בחשד כי הפיצו את הסם הקרוי "מיסטר נייס גאי" שנכנס לפני כחודשיים לפקודת הסמים המסוכנים, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. השלושה, בני 20, 21 ו-25, חשודים שפנו ללקוחות פוטנציאליים דרך עמוד שהקימו בפייסבוק תחת הכותרת: "מיסטר נייס גאי במודיעין". הם נעצרו לאחר שהופללו על ידי סוכן סמוי.

על פי החשד, לאחר פרסום ה"שירות" בפייסבוק ויצירת הקשר עם הצרכנים, סיפקו השלושה את הסמים אל פתח ביתם של הלקוחות, בהם גם קטינים. צוותי חקירה מיוחדים, בראשות רס"מ דוד דרעי, פתחו לפני כחודשיים בחקירה, במהלכה יצר סוכן סמוי קשר עם השלושה דרך הפייסבוק, וביצע מולם ארבע עסקאות סמים שונות. לדברי דרעי, החשודים ככל הנראה השיגו את הסם האבקתי באמצעות מפיצים ממרכז הארץ, אולם הנושא עדיין נמצא בחקירה. "השלושה היו מודעים היטב כי ה'נייס גיא' הינו סם האסור לפי החוק והם ניצלו את הרשת החברתית לצורך ההפצה", אמר דרעי.

מפקד ימ"ר ש"י, סנ"צ אלי אסייג, אמר לוואלה! חדשות כי השלושה ביצעו עסקאות סמים בשווי של עשרות אלפי שקלים: "הייתה כאן שיטת עבודה מסודרת שכללה חבורה של אנשים שבאופן גלוי וחשוף הפיצה סמים שונים, כולל לקטינים, דרך הרשת החברתית. השלושה הפיצו את הסם במודיעין והסביבה וביצעו עסקאות רבות בשווי עשרות אלפי שקלים. היה כאן בפועל צינור שהפיץ סמים קבל עם ועולם ללא חשש ופחד".

סנ"צ אסייג הסביר כי "הסמים הסינטטיים, שחלקם נמכרו בפיצוציות עד לפני כמה חודשים, נכנסו לפקודת הסמים לאחרונה והם לא פחות מסוכנים מהסמים שהכרנו עד היום. חלקם נמכרים לבני נוער שמשתמשים בסם, ולא אחת אנו רואים את ההשפעות של תופעות הלוואי שלהם. ילדים שנטלו את הסם מוצאים עצמם בבתי חולים ומקבלים טיפולים נפשיים".

עוד באותו נושא:
המדינה נגד המבסוטון
חשד: מכרו מאות מזרקים ועשרות סוגי סמים בדרום ת”א
הכנסת דנה בלגליזציה של סמים: ”לבחון המדיניות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully