וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר דורס הטרמפיסט בצפון: "החשוד בהלם"

קובי דוד

14.5.2012 / 16:44

בדמו של שוקין ולנטין, בן 39 מקצרין, נמצאה כמות אלכוהול גבוהה פי ארבעה מהמותר. מעצרו הוארך עד ליום שישי. עורך דינו: "הוא נמצא במצב בריאותי לא טוב ומתקשה לשתף פעולה"

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בצפת האריך הבוקר (שני) בחמישה ימים את מעצרו של שוקין ולנטין, בן 39 מקצרין, החשוד שדרס בסוף השבוע את אסף ליברמן בצומת מחניים. במהלך הדיון ביקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרו של ולנטין בעשרה ימים נוספים, על מנת לאסוף ראיות נוספות שלטענתם, יוכיחו את אשמתו הבלעדית בתאונה הקטלנית, אולם בקשתם נדחתה.

עוד ציינו חוקרי המשטרה, כי אתמול בעת ששוחרר ולנטין מבית החולים זיו בצפת, הוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, במהלכה התגלה כי בדמו נמצאה כמות גדולה של אלכוהול במהלך התאונה, פי ארבעה מהממוצע.

עו"ד פתחי פוקרה, המייצג את החשוד, אמר לוואלה! חדשות כי "החשוד בינתיים נמצא במצב בריאותי לא טוב, בהלם טוטאלי ומוחלט. הוא מתקשה מאוד לשתף פעולה ולדבר ובינתיים הוארך מעצרו עד יום שישי". לדבריו, "המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. בית המשפט ראה לנכון לקצר את תקופת המעצר. במהלך הימים הקרובים יתקבלו חוות דעת, המצב יהיה יותר ברור מבחינה ראייתית ועובדתית ואז נראה איך זה מתקדם".

אסף ליברמן, בן 25, נדרס למוות בסוף השבוע בצומת מחניים, בעת שהשתתף בתחרות טרמפים ארצית עם בת זוגו לתחרות, שנפצעה באורח קשה. ולנטין, שלא הבחין בליברמן שעמד על אי התנועה עם שותפתו, פגע בשניהם. בוחני התנועה במחוז צפון בדקו חשד כי הנהג הדורס סובל מבעיה רפואית קשה ושילב בין תרופות רפואיות להן הוא זקוק לבין משקאות אלכוהוליים. ככל הנראה, השילוב הקטלני בין השניים, היה הגורם העיקרי לאיבוד השליטה ברכב שדרס למוות את ליברמן.

לקריאה נוספת
אחותו של הטרמפיסט שנדרס בצפון: "הוא הציל את חיי"
חבריו של ליברמן מספרים: "אישיות יוצאת דופן"
הדיווח הראשוני על התאונה הקטלנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully