וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של הטרמפיסט שנדרס בצפון: "הוא הציל את חיי"

קובי דוד

13.5.2012 / 21:09

אסף ליברמן, שנהרג בסוף השבוע כשעמד באי-תנועה בצומת מחניים במסגרת תחרות טרמפים ארצית, היה צריך להתחרות לצד אחותו הצעירה. ברגע האחרון החליטו להתחרות בנפרד

אסף ליברמן, בן 25, נדרס למוות בסוף השבוע בצומת מחניים, בעת שהשתתף בתחרות טרמפים ארצית עם זוגתו לתחרות, שנפצעה באורח קשה. לצדו, במקום בו נהרג, הייתה אמורה להיות אחותו הצעירה, חן, בת 22. השניים תכננו להתחרות יחד כזוג ולנצח בתחרות בשל כימיה וחברות הטובה, אך לאחר שהתחרות נפתחה, החליט אסף "להפריד כוחות", על מנת להגדיל את הסיכויים שלפחות אחד מהם יביא הביתה את הניצחון. "הוא הציל את חיי, כי ביקש שנתפצל כדי שנזכה בתחרות", סיפרה היום חן ליברמן בכאב רב, יומיים אחרי מותו הטרגי של אחיה.

אסף ליברמן שנדרס למוות בתאונה בצומת מחניים ובת דודתו עינת. באדיבות המשפחה
"נפש תאומה". אסף ליברמן ובת דודתו עינת/באדיבות המשפחה

חן סיפרה כי כשאסף הציע שיצאו לתחרות בנפרד, היא לא התלהבה מהרעיון, אך לבסוף נעתרה לבקשתו. השניים נפרדו בבוקר יום שישי בצומת מחניים, דקות ספורות לפני שאסף נדרס למוות. חן הצליחה לתפוס טרמפ, ואילו אסף המשיך והמתין יחד עם זוגתו לתחרות על אי-תנועה. לפתע פגע בהם רכב שסטה מהכביש. אסף נהרג במקום, וזוגתו נפצע באורח קשה. בוחני התנועה במחוז צפון בודקים חשד כי הנהג הדורס, בן 40 מקצרין, סובל מבעיה רפואית, ושילב בין תרופות למשקאות אלכוהוליים.

"זה פשוט לא נתפס", סיפרה היום בת דודתו של אסף, עינת כהן. "בזמן שחן הצליחה להתחיל את התחרות נודע לה על התאונה הקטלנית. כולם שבורים ולא ניתן לעכל את גודל הבשורה. הם היו חברים מאוד טובים, הייתה ביניהם כימיה מצוינת". עינת סיפרה על תגובתה של חן למשמע הבשורה הקשה: "היא הזדעזעה לשמוע על התאונה הקטלנית ולא האמינה שאחיה נהרג", סיפרה בדמעות. "אני לא רוצה לחשוב מה היה יכול לקרות אם שניהם היו עומדים שם, על האי-תנועה".

סטודנט נהרג וזוגתו נפצעה קשה בתאונת דרכים בצומת מחניים. חדשות 24
המכונית שפגעה בליברמן ובחברתו לתחרות/חדשות 24

עינת סיימה יחד עם אסף את לימודי התואר בעבודה סוציאלית במכללת תל חי בשנה שעברה, והשניים חלקו דירה משותפת במהלך הלימודים. "הוא היה החבר הכי טוב שלי, הנפש התאומה, אני מרגישה שעקרו לי את הלב מהמקום. זו אבדה גדולה".

"תחרות הטרמפים תוקדש לזכרו של אסף"

תחרות הטרמפים, שהחלה כגימיק של כמה סטודנטים מהמכללה האקדמית תל חי, צברה תאוצה גדולה והפכה למרוץ ארצי. היא נוסדה כדי לעודד את הציבור לעצור טרמפים לסטודנטים המתקשים להתנייד ממקום למקום ללא רכב פרטי. התחרות התקיימה השנה בפעם השנייה, והמשתתפים נדרשו להשיג כמה שיותר נקודות בדרך שהיו אמורים לעשות ממטולה עד לאילת. לפני התחרות הקפידו המארגנים לדרוש מהמשתתפים לנהוג בזהירות רבה ולא לעמוד בצדי הכביש, אלא רק על מדרכות ואי תנועה, כדי שהנהגים יוכלו להבחין בהם.

"כל החברים שהשתתפו בתחרות עדיין לא מעכלים את הטרגדיה", סיפר חבר קרוב של אסף. "כולם לקחו את זה מאוד קשה, אתמול בלילה נפגשו כולם בכפר סאלד. רק מי שהכיר את אסף יוכל להבין איזה אדם מיוחד ויוצא דופן הוא היה". למרות הטרגדיה, חבריו החליטו להמשיך את ולקיים את התחרות לזכרו של אסף. "מאוד קשה לנו להמשיך אחרי כל מה שקרה, אבל חשבנו שאסף ראוי לכבוד אמיתי. נמשיך בתחרות ונקדיש את שמה לזכרו של אסף, כך שכולם יכירו את האישיות המיוחדת שהייתה לו".

הולך רגל נהרג וזוגתו נפצעה קשה מפגיעת רכב בצומת מחניים
חבריו של הצעיר שנדרס למוות: "אישיות יוצאת דופן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully