וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הצעיר שנדרס למוות: "אישיות יוצאת דופן"

קובי דוד

11.5.2012 / 20:16

אסף ליברמן סיים תואר בעבודה סוציאלית ורצה לצאת למסע טרמפים ברחבי הארץ. אלא שנהג, שעל פי החשד נטל תרופות ושתה אלכוהול, שם קץ לחייו ברגע. "הראשון שהיה גורם לי לחייך"

אסף ליברמן, בן 25, יצא הבוקר (שישי) מביתו שבכפר סאלד, כדי להשתתף בתחרות הטרמפים הייחודית שיסדו חבריו. תושב קצרין, בן 40, שלא הבחין בליברמן שעמד על אי התנועה עם בת זוגו לתחרות, פגע בו באורח אנוש. ליברמן נהרג במקום, הצעירה שהייתה עמו פונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם שבחיפה, כשהיא סובלת מפגיעת ראש חמורה.

בוחני התנועה במחוז צפון בדקו חשד כי הנהג הדורס סובל מבעיה רפואית קשה ושילב בין תרופות רפואיות להן הוא זקוק לבין משקאות אלכוהוליים. ככל הנראה, השילוב הקטלני בין השניים, היה הגורם העיקרי לאיבוד השליטה ברכב שדרס למוות את ליברמן.

סטודנט נהרג וזוגתו נפצעה קשה בתאונת דרכים בצומת מחניים. חדשות 24
שילב בין תרופות רפואיות לבין משקאות אלכוהוליים/חדשות 24

ליברמן סיים בשנה שעברה את לימודי התואר בעבודה סוציאלית במכללת האקדמית תל חי והשנה הוא החליט לקחת מספר קורסים נוספים בתחום, על מנת להתמקצע ולצבור ידע נוסף בהתמודדות עם בני נוער ומבוגרים במצבי לחץ וטראומה. "כמרצה שלו הבחנתי מיד באישיות המיוחדת ובנתינה יוצאת הדופן שלו", סיפר ד"ר משה פרחי, ראש מסלול לימודי לחץ וטראומה בשיחה עם וואלה! חדשות. "אני מלמד המון סטודנטים, אבל אסף היה דמות חיובית שכולם הכירו, אחד כזה שכיף להיות בסביבתו". גם הפצועה המאושפזת במצב קשה בבית החולים רמב"ם סיימה עם ליברמן את לימודיה לתואר בעבודה סוציאלית.

חברה קרובה שלמדה עם אסף את לימודי העבודה הסוציאלית סיפרה בדמעות כי "הוא אחד האנשים הכי מיוחדים שפגשתי בחיי, אהב לרקוד ולהשתגע. תמיד שהייתי עצובה הוא הראשון שהיה גורם לי לחייך. כולם רצו להיות בחברתו, כמו מגנט שטוען אותך באופטימיות ומלא שמחת חיים. אני קוראת לכל הנהגים לשים לב לאנשים שעומדים בצדי הדרך, ומבקשים לעצור טרמפים, מדובר בחיים של אנשים".

"הטרמפ האחרון"

"אנחנו עדיין לא מעכלים את מותו הטרגי של אסף", סיפר חברו שהשתתף בתחרות. "כולנו הזדעזענו לשמוע על התקרית הנוראה, לא האמנו שהוא נהרג", אמר החבר וסיפר כי המשתתפים קיבלו את הבשורה כשהיו בעיצומה של התחרות. "מה שהתחיל כרעיון טוב ומחווה לעידוד עצירת טרמפים הוביל למותו של אסף, ובעצם לטרמפ האחרון בחייו".

לפני מספר חודשים התחיל ליברמן לעבוד בארגון SOS המסייע לילדים בסיכון. את העבודה הוא מצא דרך חברה קרובה, קרן קפטנברג שסיפרה כי "אסף הוא איש עם לב זהב שתמיד היה מוכן לעזור. העבודה מאוד התאימה לו, היה לו כל כך הרבה מה לתת. זו טרגדיה שלא ניתן לעכל".

הלווייתו של אסף תתקיים ביום ראשון בשעות הצהריים בבית העלמין של ישוב חד נס שבגולן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully