וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל נהרג וזוגתו נפצעה קשה מפגיעת רכב בצומת מחניים

קובי דוד

11.5.2012 / 12:04

הנהג, שנפצע קשה, סטה עם רכבו ככל הנראה כתוצאה מבעייה רפואית, עלה על אי תנועה ופגע בשני סטודנטים שהשתתפו בתחרות לעידוד טרמפים. הפצועים פונו לבתי החולים בחיפה ובצפת

הולך רגל בן 25 נהרג הבוקר (שישי) וזוגתו שהלכה לצדו נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב פרטי בצומת מחניים בצפון. הולכת הרגע פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהיא סובלת מפגיעת ראש. נהג הרכב הפרטי, מסוג פיאט פונטו, נפצע באורח קשה, והוא פונה לבית החולים זיו בצפת על ידי צוות מד"א. ההרוג הוא אסף ליברמן, בן 25 מכפר סאלד. הנהג, בן 40, מונשם ומורדם ומטופל בחדר טראומה. כעת נבדק חשד כי הוא גם נהג תחת השפעת אלכוהול. ככל הנראה, השניים עמדו על אי תנועה, כשפגע בהם כלי הרכב שאיבד שליטה. שוטרי משטרת התנועה במחוז צפון פתחו בחקירת האירוע.

סטודנט נהרג וזוגתו נפצעה קשה בתאונת דרכים סמוך לצומת מחניים. זק"א
הולך רגל נהרג, אחרת נפצעה קשה, וגם הנהג נפצע קשה. זירת התאונה/זק"א

מחקירת ראשונית של האירוע עולה כי בצומת סטה הנהג מנתיבו ימינה, עלה על אי תנועה, המפריד את היציאה מהקניון לכביש הראשי ופגע בעוצמה רבה בשני סטודנטים שעמדו על אי התנועה. הצעיר, סטודנט בן 25, נהרג במקום ואילו הצעירה האחרת בת 27 נפגעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבדיקה ראשונית עולה כי הנהג בן ה-40 תושב קצרין סטה כתוצאה מבעייה בריאותית-רפואית.

ההרוגים השתתפו בתחרות טרמפים

מדובר בשני סטודנטים ממכללת תל חי. השניים הם מייסדי תחרות הטרמפים הראשונה בארץ, שמתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, במטרה לעודד עצירת טרמפים בקרב סטודנטים. התחרות התחילה משעות הבוקר המוקדמות, כאשר נקודת הפתיחה הייתה בצומת מחניים, המנצחים בתחרות היו אמורים להגיע עד אילת. בשל התאונה הקטלנית התחרות הופסקה.

עידן דוד, חובש "איחוד הצלה – גליל", שהגיע למקום, סיפר כי "מדובר ברכב שעלה על אי תנועה ופגע בשני הולכי רגל, האחד נהרג במקום והנוסף נפגע קשה. ככל הנראה, הנהג הפוגע נהג בשכרות". מתנדב זק"א, שי אלמקייס, סיפר כי "כשהגעתי למקום התאונה התחלנו בפעולות החייאה, אך לצערי נקבע מותו של אחד הפצועים".

מאוחר יותר נפגע צעיר בן 19 באורח קשה מפגיעת מכונית ברחוב ארלוזרוב בחיפה. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא פצוע בראשו ובגפיו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בנוסף, לחדר המיון בבית החולים זיו בצרפת הוא ילד בן חמש על ידי הוריו מאחד הכפרים בגליל שנפגע מרכב, כשהוא

לחדר המיון במרכז הרפואי זיו בצפת הובא על ידי הוריו ילד בן 5 מאחד הכפרים בגליל שנפגע מרכב, כשהוא פגוע באורח קשה. הוא מטופל בחדר המיון עם פגיעות קשות וקרעים באיברים פנימיים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully